December 16, 2010

Homme lähen koju.

Mõtlesin, et peaks midagi kirjutama, pole seda ammu teinud. See nädal oli ülimalt kiire. Vaja oli projekti eel-esitluseks valmistuda ning see ka ette kanda. See tegelikult toimuski täna. Ma jõudsin kooli 20 minutit enne 9t ja mitte kedagi teist ei olnud. Väljas kiskus üpriski tormiseks, see oli arvatavasti põhjus. Taanlased ei kipu eriti sellise ilmaga välja muideks. Meile on see tavaline. Neile mitte. Igatahes minu esitluse ajaks oli kohal vist 9 inimest, kolm neist nö õppejõud. Sellisele "rahvahulgale" on lausa lust ettekannet teha! Muidugi enne minu korda arvas arvuti, et teeks õige restarti natuke ning tekkisid 10 minutilised tehnikajamad ning nii ma siis seal ees passisin ja ootasin kuna ma saaks ettekannet teha. Ma jõusdin selle ajaga tegelikult suhteliselt maha rahuneda juba. Aga esitlus läks hästi, päris positiivne vastukaja tuli, ma olin üllatunud. Pärast kooli üritasin koju tulla, sõita rattaga. Väljas oli juba "kergelt" tormine. Silmad olid lund täis, midagi ei näinud. Rattas oli lume alla mattunud, rattad olid lund täis ning tõeline treening oli selle lumehunnikuga vändata! Aga lõpuks jõudsin koju, nägin välja nagu lumiselt märg panda lumehunniku otsas. Aga vähemalt jõudsin koju. Aga tegelikult võiks nüüd rääkida päris kodust, sest homme hommikul KELL 5.30 stardin ma siit, et sõita Eestisse. Lennuk läheb küll kl 8 ja peale, aga peab varakult kohal olema seal lennujaamas. Ma olen väga põnevil :D
Kohver seisab mul veel endiselt lahtiselt keset põrandat, asjad on sees, aga ma mõtlen ikka, et äkki olen midagi unustanud. Tegelikult ei saa ma midagi eriti kaasa võttagi, mul ainult käsipagas. Aga ikkagi.
Muide enne käisin kesklinnas otsimas jõulumeeleolu. Tormi enam ei olnud, aga lumeollust sadas endiselt. Poodide vaateaknad on siin ikka nii ilusad, nagu filmis. Nyhavn oli ka ilus, mulle ikka meeldivad need kohvikud seal. Ma tegin mõned pildid ka:

See on kalender ühe seina peal.
Jul Nyhavn.
Suur ja kallis kaubanduskeskus.
Shoppamise tänav.
Tsirkus.
Tivoli.
Selline päev siis. Nüüd lähen magama, ehk saan 5 tundi magada vähemalt.