December 9, 2010

Niisama.

Mis siis vahepeal ka juhutnud on? Kool ja kool. See nädal ja eelmine ka tegelikult oli kirjanduse lugemise nädal. Ehk siis ma olen jälle palju targemaks saanud. Eile oli grupitöö ettekanne, pidin kõigi ees rääkima. Jälle. Ma vist ei harju sellega kunagi ära. Endiselt on hirmus. Eile hommikupoole, enne ettekandeid, oli meil "photostudy", ehk siis pidime fotodel kujutatud parke hindama, kujutama ette et me kõnnime seal ja tunneme mingeid tundeid. Ja muide enne seda jagati kohvi/teed ning saiakesi. Ma hakkan sellega juba ära harjuma, vahepeal hommikuti kodus sööma ei peagi.
Täna oli ka üpris huvitav teema koolis - lõhnad, värvid ja helid. Käisime väljas. Kõndisime grupis koos mööda tänavat, rääkida ei tohtinud ning kuulasime erinevaid helisid: brõnn, kriiks, kraaks, tilltoll, krõmps jne. Sain teada, et inimene ei kuule ikka paljusid asju tänaval liikudes. Isegi kui tal kõrvaklappe peas ei ole.
Kodus on mul aga üpris jõul, igalpool on päkapikud, isegi vannitoas!
Ja mis on kõige parem uudis, mul on nüüd olemas uus kodu alates veebruarist. Hakkan elama kahetoalises korteris ühe taani tüdrukuga. Ja mu tuba on nii ilus!