January 27, 2011

vana ja uus.

Täna sai mul siis edukalt läbitud ka teine aine- "Health Design"- sain C. Esitlus ei läinud nii väga libedalt seekord. Ma ei saa aru, mis minuga lahti on ja kuidas ma nii närvi võin minna. Kohutav lihtsalt. Ma arvan, et ma ei saanud kuskil poole peal enam ise ka enda sõnadest aru :D Tahaks öelda, et olen rahul, aga millal ma millegagi rahul olen olnud? :D Vähemalt on kuhu poole veel minna ning mis seekord oli halvasti, see on järgmine kord juba hästi. Ma võin neid lohutuslaused siia veel miljon kirjutada, ikka möödub tänane päev koos "Oleks' iga". Homme on juba kõik korras. See on kindel :D Sest see "homme on uus päev", see töötab minu puhul alati.
Anyway, esmaspäevast algab siis uus aine "Theories and Methods in Landscape Architecture". Praegu tundub see aine mulle suhteliselt hirmuäratav, aga ma saan kõigega hakkama.
Täna on tõeliselt ilus päiksepaisteline kevadpäev, väikese külmakraadiga vist, sest rattatee oli vahepeal libe. Võiks öelda ka, et täna on suurepärane päev ratta pesemiseks, sest ta on mul vaevu õiget värvi, aga...ei viitsi hästi. Vesi jäätub ämbris ära.
Ükspäev juhtus minuga ka midagi eriskummalist, mulle tuli tööpakkumine, Eestis. Nad leidsid mu ammusaadetud CV ja nüüd laiendamise tõttu arvasid, et ma võiks uuesti kandideerida. Ma siis mõtlesin, et olen viisakus ise ja kirjutan, et ma ei saa hetkel kandideerida, kuna tulin Taani õppima. Nad kirjutasid mulle vastu! Et kui ma tagasi tulen, siis võin ka kandideerida, neil võib hiljem veel üht inimest vaja minna. Ma olin nii positiivselt üllatunud. Ausalt. They made my day.
Muide, muide! Alates homsest hakkan ma mõtlema pakkimisele ja laupäeval ma juba pakin päriselt ning pühapäeval kolin teise kohta! Korterisse, koos ühe taani tüdrukuga. Nii, et mu suured kirjasõbrad võivad uut aadressi vaikselt küsima hakata.

Ja siis paar mu vaimusünnitust ka, seoses lõppenud ainega. Fotokollaaž on päris põnev, ma vist peaks sinna maailma rohkem süüvima.