September 13, 2010

Maitsev päev!

Täna oli siis see päev, mis algas raamatupoodi minemisega, sest õppematerjaliks vajalik raamat vajas äraostmist. Kõigepealt oli raskusi poe leidmisega, sest see õppehoone, kus ta asus oli hiiglama suur! Lõpuks leidsin selle väikse poekese siis üles. Seal oli nii palju ägedaid raamatuid! Maastikuarhitktuurist ja taimedest ja parkidest ja aedadest ja seda kõike inglise keeles. Kui ma siis olin enda raamatut "The Urban Design Reader" juba pikemat aega riiulitest otsinud ja mitte leidnud, otsustasin müüja käest küsima minna. Eh...ja siis tuli vastus mida ma ei oodanud "otsas" (ing. k ütles seda siiski). Uus kaup pidi tulema kunagi selle nädala jooksul. Päris tore ju, ei saanudki raamatut. Homme lähen loengusse pool kodutööd tegemata.
Nii ma siis hakkasin tagasi kodu poole sõitma. Mõtlesin, et käin Frederiksbergi keskusest ka läbi, aga see oli evakueeritud! Praegu lugesin uudistest, et pommiähvardus vms oli kuskil. Suure linna elu no.
Mõtlesin siis, et käiks siinsest säästukast ka läbi, ostaks jahu ja värki. Pärast poeskäiku avastasin sõidupealt, et mu bike on kõver (see asi kust kinni hoitakse see oli kuidagi viltu) ja nii ma siis sõitsin sellega :D Kott oli vb liiga raske. Pärast kodus bike-garaažis väänasin sirgeks tagasi (kuldsete kätega nagu ma olen:D).
Igatahes tänase päeva tegu:





















olid kaneelisaiakesed ja viineripirukad! Ja ma igaksjuhuks mainin - täitsa ise tegin! :D Kõrbelõhna ei tulnud, kõik lõppes hästi :D
Pärast oli muidugi väga raske olla, juba sellest lõhnast oli raske olla, sest alguses nagu väga süüa ei jõudnudki.
Mõtlesin siin, et läheks väiksele tiirule oma bike'ga. Käisime jälle järve ääres oma vanade sõprade juures.












Ma polnudki seal nii õhtul käinud, väga ilus oli. Üks koht meenutas natuke Tartus olevat alleed. Päike ka loojus just ja nii me siis sõitsimegi loojangusse :D


Selline päev oligi. Aha, muide reedel on peole minek!

(PS! Kui seda esimest luige pilti pikemalt vaadata, näeb saarekest ja majakat, mille otsas lehvib lipp!:D)