September 10, 2010

Bike'ga tiirul

Tänase päeva parim laul:
http://www.youtube.com/watch?v=8wxOVn99FTE


See film, kust laul pärit, on ka päris hea.

Aga täna ei kuulanud ma ainult laule ja ei vaadanud filme, vaid käisin oma bike'ga kesklinnas kolamas. Läksin sinna põhjusega - oli vaja piletit, et järgmisel reedel peole minna! Väga paljud inimesed arvasid, et tahaks seda piletit, seega ma siis seisin seal sabas üks poolteist tundi kindlasti. See peab üks paganama hea pidu olema! Süüa pidi ka saama, sellepärast kõik sinna minna tahavadki :D
Aga, et mis pidu see siis on? Mõeldud International students' le, inimestega kohtumiseks, üle kogu maailma. Ma mõtlesin ka minna. Tegelikult kahe Ungari tüdrukuga, aga nemad ei saanud piletit, sest nad käisid vales office's seda otsimas. Ja täna oli viimane päev pileti ostmiseks. Nii, et mitte just kõige paremad uudised mulle. Ma loodan, et nad ikka kuskilt saavad piletid.
Kui ma seal sabas seisin, siis kuulsin ma inimesi rääkimas Eestist, ilustast linnast - Tallinnast. Nimelt meil siin korraldatakse igasuguseid üritusi ja üks nendest on mingi kruiis, mille sihtpunkt on Estonia. Ja siis sellest jutt oligi. Naljakas oli kuulata. Oleks tahtnud sinna vahale põigata, et "oh, I'm from Estonia!" Aga ma ei teinud seda.
Igatahes, kui ma lõpuks pileti järjekorrast tulema sain, oli vahepeal vihma sadanud ja mu ferrari oli puha märjaks saanud. Vahepeal nägin veel mõnda kursakaaslast, ühed küsisid "how is your day" ja siis pärast ütlesid "Have a nice day". Seda on samuti väga veider kuulata, sest Eestis ei huvita kedagi, kuidas su päev möödunud on ja veelgi vähem, soovib keegi sulle vestluse lõpus head päeva. Sellest on kahju. Ja inimesed naeratavad siin koguaeg. Ma juba taban ennast ka muigamas mingil täiesti suvalisel hetkel. Aga see on hea, mossis inimesed ei meeldi kellelegi.
Aga lõpuks võtsin siis suuna kodu poole, või ma vähemalt arvasin nii, sest tagasi ei läinud ma üldse samad teed pidi nagu tulin (kuigi see oli mul plaanis). Ma ei tea kuidas see võimalik on, et koguaeg kuskilt valest kohast ära pööran. Lõpuks siiski jõudsin tänavale, mis oli veidi tuttav.

Muide, mida ma täna tähele panin, kui ma ringi rallisin - kõik juuksurid on siin mehed. Ma pole ühtegi naisjuuksurit näinud. Ja siis ma otsisin raamatut, mida ma pean ostma oma loengu jaoks. See maksab 390 dk (õppematerjal)!
Loomulikult sadas täna veel vihma ja mul oli vaja sõita koju. See polnud just eriti meeldiv. Muideks taanlased on kavalad, nad sõidavad kilekott sadula peal ringi. Peaks ka nii tegema, ma olen ka "taanlane" nüüd ju. Täna sain cpr-numbri ja perearsti ka!