September 6, 2010

Fail.

Täna tõusin ma väga vara üles (kell 8), sest olin kindel, et pean minema kooli dokumente vormistama. Nii oli vähemalt seal paberi peal kirjas, mis meile welcome meetingul anti. Rallisin rõõmsalt kohale ja leidsin isegi väga kiirelt üles sekretariaadi. Läksin siis sisse, andsin uhkelt oma International student'i paberi ühe naljaka noormehe kätte. Ta noogutas ja ütles, et siin on allkiri olemas, sellega on korras. Siis oli hetk, kus ma ei saanud nagu aru enam, ma arvasin, et mul tuleb mingi hunnik pabereid allkirjastada! :D Aga tegelikult ei olnudki vajalik sinna kohale minna, vaid see oli mõeldud pigem nii, et kui mul tekib pabereid, mida on vaja allkirjastada, siis pean sinna pöörduma.
Nii, et ma siis rallisin rõõmsalt koju tagasi, no mitte enam nii väga rõõmsalt, sest palju oli vaja ülesmäge sõita ja oi kui raske see on !
Enne koju jõudmist käisin väiksed poetiirud ka, sest aeg oli osta kooliasju ehk paberit. 5 blokki ruudulist paberit 25 dk!
Täna oli vaja ka lugeda, Vitruvius "The Education of The Architect", 10 lehekülge inglise keelt. Ma väga loodan, et see raske raske raske tunne läheb üle. Või ma vähemalt hakkan aru ka saama, mida ma loen.

Muideks kui ma täna Kopenhaageni Business Schooli juurest jälle mööda sõitsin, siis mulle meenus, et ma olen unustanud mainida ühte väga tähtsat asja. Nimelt selle kooli ees on üks plats, kus, nagu ikka platsidel, on kanalisatsiooniaugud aga siin tuleb nendest aukudest klassikalist muusikat! :D

Homme on esimene loeng! Oioioi.