September 21, 2010

(vähemalt) 20 km ring

Hommikud on ikka jube rasked, eriti tänane, sest ma üldse ei saanud magada. Esiteks oli jube külm, nina oli täiesti jääs ja teiseks nägin ma täielikku luupainajat unes. See viimane oli arvatavasti liigsest inglise keelest, sest ma lihtsalt lugesin 2 ja pool päeva :D Kuna magada eriti ei saanud, siis sõitsin ma mööda oma koolitänavast! :D Lugesin lihtsalt silti, mõtlesin, et "okei järgmisest peaks ära pöörama", aga no tegelikult pidi sealtsmaast ära pöörama. Uskumatu. Pärast kooli käisin jälle ilma avastamas. Täiesti kohutav on muideks sõita rattaga, kui terve tänav on täis igasuguseid huvitavaid poode (nt kingapoode:D). Ringi vahtida ei tohi, muidu võib käntsa käia. Tegelt üks linnaminemise eesmärk oli leida kummikud. Leidsingi muideks, ilusad tumesinised ja päris okei hind oli ka. Kaks korda käisin seal poes proovimas. Neid jalast ära saada oli muidugi täielik naljanumber. Aga otsustusvõimetu nagu ma olen, ma ei ostnud neid. Mõtlesin, et ma ikka pole kummikuinimene. Eestis on ka vihmased ilmad ja mul pole kunagi kummikuid vaja läinud :D
Alguses ei viitsinud ma eriti kaugele rändama küll minna, aga lõpuks sõitsin ma eriti suure ringiga kesklinna ja siis sealt veel edasi ühe kindluse juurde. Seal olid vallikraavid ja puha.







































Enne seda leidsin veel ühe imeilusa pargi ja purskkaevu, mille lähedal oli ka Marbel Church ning The Amalienborg Castle. Viimases peaks elama Taani kuninglik pere. Ühed mitte eriti kained noored poseerisid seal pargis minu ratta najal. See oli naljakas.




























































Nagu näha võib, siis päike hakkas juba loojuma ning kodutee oli üsna hämar, et mitte öelda pime. Aga väga lahe oli sõita, tulukesed põlesid igalpool.



(PS. milline leid!)