September 23, 2010

Happy day.

Täna andis meile loengut üks väga äge arhitekt. See loeng oli tõeliselt inspireeriv, kuna see naine töötab igalpool maailmas. Näiteks New York' is, kus üritatakse luua suuremat huvi jalgrataste vastu ning tehakse jalgratta teid ning muudetakse tänavaid, et mööda neid oleks huvitavam, turvalisem käia. 80 % New York' i avalikest aladest on tänavad. Väga huvitavat infot sai igatahes ja hästi rääkis. Pärast loengut jagati välja meie esimene praktiline töö, milleks on alakirjeldus (Tiggarden) loetud tekstide järgi! Täiesti ulme :D Õnneks on rühmatöö. Meie ala on muidugi hullult kaugel linnast, nii et tuleb üks tore ekskursioon jälle, me rentisime auto isegi koolist (jep siin on sellised asjad võimalikud :D).
Pärast kooli tulin koju ning leidsin laualt kirja, et mulle on saabunud pakk! Nii ma siis ruttasin sellele RATTAGA järgi. Ma ei taha rääkida eriti sellest, kuidas ma jälle ei leidnud üles postkontorit, kuigi see oli mul suht nina all:D
Igatahes pakk oli SUUR ning tekkis küsimus, et kuidas ma lähen selle ja bike'ga tagasi. Lõpuks kuidagi vingerdasn koju ratas käe kõrval.
Mis oli paki sees? :D Karumõmmi, õe Kerli joonistus ning palju Eesti kommi ja šokolaadi! See oli vist mu parim päev Taanis :D
Õhtul käisin aga Maiga Tivolis. Ma tahtsin teha "mitte nii väga turisti pilte" seal, aga kuna pimedaks läks ruttu, siis ei tulnd midagi väga head. Minu jaoks. Nii, et ma lähen täna uuesti :D Kuni pühapäevani on sissepääs tasuta. Ja seal on superilus. Ja kontsert oli ka seal parasjagu, päris huvitav oli kuulata. Selline räpp-rokk esineja oli :D
















































Koju jõudsin tagasi päris hilja. Seekord olin ma pimedas isegi nähtav, sest tulukesed olid täitsa kaasas.


Aga Tivolist räägin lähemalt homses blogis. Kui muidugi vihma ei hakka sadama ja mu minek ära jääb.