September 24, 2010

Reede.

Reede on puhkepäev. Kooli pole, õppida jõuab hiljem, st kindlasti peab tegema midagi huvitavat. Päev algaski millegi kasulikuga, käisin pangas, avasin Nordeas omal konto. Päris kohatu olukord oli seal ka. Vajutasin seda järjekorranumbri nuppu ja siis oligi minu kord. See tädi kassas ütles, et ma võtaks uue numbri ja läheks siis teise kassasse. Võtsin siis teise numbri ja jäin ootama. Kui minu kord tuli, siis pidin jälle selle sama tädi juurde minema. Tädi mõistis, et ma olen dumm-dumm ning tuli ja aitas vajutada mul seal "järjekorrnumbri" masinas üht teist nuppu :D Lõpuks siis läksin ühe teise tädi juurde. See oli väga huvitav pank. Kui meil Eestis on kabiinid, siis siin on lihtsalt lauad hunnikus, klienditeenindaja laual on veinipokaal ning töötajad räägivad teineteisega üle saali ja viskavad nalja. Pangast sain ma kaasa hunniku pabereid, enamus oli taani keeles loomulikult ning kaart saabub koju nädala pärast. Muideks Nordeas on kaarti tegmine tasuta (sest ma olen alla 29 aasta noor).

Pärast panka läksin poodi ja ostsin omale uue rattakorvi, sest vana oli väga katki. Nii ma siis läksingi koju suure tuhinaga, et kui lahe kui lahe, mu bike saab uue korvi. Aga üks pisike mure oli, see uus tuli sinna kuidagi paigaldada ning vana tuli sealt kuidagi ära saada. Kuna mul kruvikeerajat ja mutrivõtit ei olnud, siis üritasin esialgu maniküüririistadega asja ära ajada. Lõpptulemus oli see, et üks värgendus läks pooleks :D See andis märku sellest, et peaks pererahva käest küsima õiged tööriistu. Mõeldud, tehtud. Muideks, mis oli väga imelik, mitte kumbki neist ei pakkunud oma abi. Eestis oleks arvatavasti peremees ise tulnud ja vahetanud selle rattakorvi ära. Ma arvan nii. Uskumatu aga tõsi :D
Igatahes nii ma siis lõpuks läksin kruvikeeraja ja mingite tangidega oma bike kallale. Esialgu oli suhtelised keeruline, ma olin juba loobumas, sest mitte miski kuskilt ei andnud märku, et korv hakkab sealt kas või natukenegi lahti tulema. Aga lõpuks sain süsteemile pihta. Vana maas, uus peale ning mu bike nägi välja nagu uus :D Pärast rasket tööd oli ilmselgelt vaja midagi süüa. Tegin pastaroa, mis maitses imehästi :D Samal ajal (söömise) vaatasin ka filmi "The Stepfather", thriller-õudukas, ning oli tõesti õudukas. Ma loodan, et unenäod on mul täna ilusad.

Õhtul käisin siis ka lubatud Tivoli ringil. See on imeilus koht. Kopenhaagenit külastades peaks sealt kindlasti läbi minema. Õhtul, sest siis on palju tulesid. Ja nii ilus. Loomulikult on seal ka palju söögikohti ja söögilõhnasid! Mul läks kõht väga tühjaks seal :D Nagu Tivolis ikka on seal ka palju atraktsioone, üks hullem kui teine. Hinnad on veel hullemad. Ei käinud kuskil, ei ostnud midagi. Rott nagu ma olen :D Seal on tegelt lihtsalt niisama ka ilus ringi jalutada.
Tegin paarsada pilti ka. Üks purjus onu seletas mulle midagi vaheapeal filmimisest ja ma üritasin talle selgeks teha, et ma pildistan, mitte ei filmi :D Üks tädi rääkis ka midagi taani keeles, aga ma ütlesin, et ma ei saa aru. Ja siis ta enam nii jutukas ei olnud.


























































































































Kui lõbustuspargis käidud, sõitsin tagasi koju. Tee peal panin ma tähele, et nii palju inimesed ehk kõik pubid/baarid/kohvikud on rahvast täis. Siin elavad tõesti rikkad inimesed.