September 7, 2010

The first day of school.

Täna oli minu esimene päris koolipäev Taanis. Hommikul kl 7 oli üpriski raske tõusta ning veel hullem oli kl 8:10 sõita rattaga kooli! Ma arvasin, et mis see siis ära ei ole, parem ikka kui jala käia, aga sõit võttis päris võhma välja. Peale selle oli väljas päris maru tuul ning mul kleit seljas. Aga jõudsin kohale 20 minutit enne algust.
Seejärel tuli otsida üles klassiruum, selleks kulus mul kõigest 10 minutit. Et pääseda klassi Avalon, pidin ma läbima enne ruumi Belvedere, kus ma nägin ka ühte Erasmulast, kellega ma kohtusin reedel welcome meetingul. Päris tore oli, et ta tundis mu ära ja ütles "hi".
Lõpuks jõudsin siis oma klassi, paljud olid juba kohal ning ma poetasin end kuhugi taha pinki. Ruum oli üpriski huvitav, see oli nagu studio rohkem. Selline kattusekorrus, katuseaknad - üles vaatates nägi taevast. Väga hubane.
Sama kursust võtsid ka mõned sellised inimesed, kellega ma olin enne juba kohtunud (reedel), aga üldiselt olid kõik tundmatud. Minu kõrvale istus tüdruk Hollandist, kelle nime ma ausalt öeldes ei teagi. Me tegime nimesildid ka muideks.
Tund algas üpris toredasti, õppejõud tutvustas ennast ja seda, mida me selle 9 nädala jookusl kõik ära teeme. Seejärel oli pisike sissejuhatus kurusesse ning pidime arutama partneriga, millised teadmised on olulised linnaplaneerijale. Õppejõud oli päris tore, taanlanna. Vahepeal oli raske aru saada, mida ta rääkis, aga muidu oli bueno.
Kui loeng läbi sai, siis jagati meid gruppideks, õigemini see oli juba enne tehtud ning me pidime lehe pealt vaatama, kellega me koos oleme. See oli päris raske, sest esimeste paljude minutite jooksul ei tuvastanud ma kedagi oma rühmast. Nii ma siis seisin seal, ilmega "I don't know anything". Lõpuks keegi siiski leidis mind ja me leidsime teised grupikaaslased ka üles. Üks neist oli Inglismaalt, teistes ma praegu kindel ei ole.
Nii, et kui see asi tehtud sai, võis koju ära minna.
Võtsin oma bike ja otsustasin, et läheks õige teist teed, lühemat! Aga no surprise surprise, ma läksin vales suunas. Lõpuks pidin lausa kaardi välja võtma ja tuvastama, kuhu ma sattunud olin. Koju jõudsin ma vaevalt enne vihma.
Homne päev tuleb eriti põnev - 35 lehekülge sellest "Where we live now?"