September 26, 2010

Pühapäev, üks veider päev

Täna juhtus midagi väga naljakat. Nimelt kui ma hommikul kööki läksin, siis oli laua peal kaks Kalanchoe lillepotti, kaks kingitust ja kaarti! Ühe peal oli minu nimi ja teisel Sarah (minu naaber kõrvalt toast). No ma teadsin seda, et Sarah'l on täna sünnipäev, aga minul ju ei ole? :D Siis mõtlesin, et äkki on täna mingi tähtis Taani püha, kus jagatakse kingitusi, sest lipp oli ka lillepotis. Otsisin siis netist, aga miskit ei leidnud. Siis jätsin need asjad sinna kööki ning tulin oma tuppa hommikust sööma ning edasi mõtlema, mida need peaks tähendama. Järgmisel hetkel koputas naaber mu uksele ja oli sama hämmingus nagu ma, nende asjade peale köögis. Siis ma soovisin talle õnne ning ta küsis kas mul on ka sünnipäev. Ma nagu "ei ole". Läksime siis koos kööki ja vaatasime, mis seal paki sees siis on ja kaarti peal kirjas. Minu kaarti peal oli: "Congratulations on your birthday August 2nd. A little bit late - but we hope you had a good day. Kind regards. Bende and Jorn." Vist oli toimunud väike eksitus või nii - 08.02.1988 või 02.08.1988 :D
Aga pean tunnistama, et kingitust oli hea saada. Pakis oli muideks lagrits ja šokolaad. Väga armas neist!
Sarah pidas ka väikestviisi lõunasöögiga oma sünnipäeva, kaks tema sõbrannat käisid, üks oli sakslane ja teine itaallane, kui ma õigesti aru sain. Väga cool'id inimesed olid.
Nüüd üritan õppida, aga üks film kripeldab, nii et ma pean seda hoopis vaatama hakkama vist -
"Confessions of a Shopaholic". Eile leidsin selle filmi ühe muusikavideo tagataustalt ja mõtesin, et ma pean seda nägema. Mingi naistekas jälle arvatavasti :D Eile ma vaatasin muideks "Under the Tuscan Sun", mis on vana film ja kõik on näinud seda. Aga ma avastasin selle alles eile enda jaoks :D
Ma arvan, et ma olen sattunud sõltuvusse filmidest. Ma ei arva, et see paha on, sest kunagi hiljem hakkan ma rääkima erinevatest näitlejatest ja filmidest ja nende seostest urbanistika ning maastikuarhitektuuriga :D