September 15, 2010

What makes woman happy?

Täna hommikul arvasin, et on ideaalselt sobiv ilm linna minekuks. Päike paistis, tuul oli ainult väga tugev.
Esialgu pidin minema läbi raamatupoest, et vaadata, kas mu book on tulnud ja oh imet, oligi! Ostsin siis ära selle 540 leheküljelise raamatu, nüüd seisab ta mul nukralt laua peal ja ootab, et ma seda loeks. Aga sorry, mul pole täna erilist lugemise tuju.
Nii ma siis põrutasin edasi kesklinna poole, nüüdseks on mul see tee selge kuidas sinna saada. Enne aga mõtlesin, et lähen läbi ühest suurest kaubanduskeskusest. Parkisin oma bike ära ja läksin siis poode otsima aga no ma ei leidnud! :D Ühe seina peal oli kiras, et "68 shops", aga seda, kus need poed on, seda seal ei olnud. Igatahes sellest majast ma neid ei leidnud. Võtsin siis oma bike ja sõitsin edasi.
Järgmine peatuspunkt oli Ülikooli peamaja, sest ma polnud veel ikka saanud student-ID kaarti ning mõtlesin, et oleks tark tegu seda küsima minna. Ja saingi selle kätte. Nüüd peaks mul kõik dokumendid siin aetud olema.
Seejärel otsustasin minna shoppama! Täna oligi üks suur shoppamise päev. Siin on tõsiselt väga palju ägedaid poode. Ühes kingapoes oli allahindlus, paljud jalanõud olid 100 dk ja 200 dk ning siis meeldisid mulle ühed Nike vabaaja jalanõud, maksid üle 400 dk. Siis sattusin ma ühte eriti ägedasse riidepoodi, kus ma arvatavasti olin üle tunni aja, sest ma käisin 4(?) korda proovimas igasugu asju ja siis naersin üksi kabiinis ja olin täiesti otsustusvõimetu. Poe nimi oli Ginatricot, see oli nagu segu Seppeläst ja Lindexist, aga asjad olid poole ägedamad. Lõpuks ma ostsin ka siiski midagi, sest oleks olnud juba imelik ära minna, ilma et ma ei ostaks midagi. Seeliku ja pluusi ostsin, tahtsin ühte kardigani ka osta, aga viimasel hetkel mõtlesin, et mõni teine kord ehk :D Aga väga cool pood oli. Kahju, et jalanõusid ei olnud, sest neid oleks hetkel kõige rohkem vaja.
Kingapoodides käisin ma ka, leidsin isegi kummikuid täiesti normaalseid, aga 500 dk maksid. Veits kallis vist. Ja need oli megarasked ka. Muideks seal shoppingu tänavatel ringi kõndides nägin šoti turiste, kahel mehel olid seelikud seljas! :D
Pärast ~ 4 tundi shoppamist, mõtlesin, et oleks aeg vist kodu poole hakata liikuma. Kuna ma parkisin bike Ülikooli peahoone juurde, siis tuli viimane üles otsida. Sellega läks mul päris kaua, sest neid tänavaid on seal lihtsalt nii palju! Vahepeal hakkas veel paduvihma sadama ja siis passisin kuskil räästa all ja olin passiinve suitsetaja (üks mees kes minuga räästast jagas oli väga aktiivne suitsetaja). Lõpuks jäi vihm veidi vaiksemaks ja ma läksin otsisin kiiremas korras oma bike üles.
Kui ma kesklinnast lahkuda üritasin, siis tuli minuga rääkima keegi kuskilt ühendusest (siin koguaeg keegi pakub midagi ja kutsub liituma kuhugi). Rääkis mulle pika jutu alasti ringikäimisest ja homoseksuaalidest ning midagi kellegi kaitsmisest, et nemad kaitsevad kedagi vms. Ma lõpuks ütlesin, et ma ikka ei soovi liituda :D
Kell hakkas juba 5 p.m. saama ning liiklus ka tihenema. Päris õudne on sõita rattaga, kui sinu kõrval mõlemal pool on veel inimesed, kes sõidavad rattaga ja vahemaa on ~pool meetrit :D
Kui mul oli koduni veel ~15 minutit, hakkas loomulikult vihma sadama, tegelt see vihm lausa tuiskas, tuul oli megatugev ja mu silmad olid vihma täis. Mitte midagi ei näinud ja siis ma üritasin niimodi sõita, lootes, et ma eesolevale rattale sisse ei sõida, sest ta oli nii aeglane. Kui ma lõpuks koju jõudsin, siis ma tilkusin. See oli päris naljakas vaatepilt.

Tahaks loota, et homme on ilusam ilm, sest meil on ekskursioon!