September 4, 2010

Siit algavad minu ja Biky seiklused.

Tänase päeva pommuudis: Ma ostsin ratta!
Läksin (jala) keskpäeval oma kooli juurde, sest pidin seal kokku saama tüdrukuga, kes mulle ratast pakkus, 700 dk eest. Muideks jala läksin sinna tund aega! Rattamüüja oli Itaallane, veterinaaria tudeng. Proovisin siis sõita veidi ja uurisin ratast (otsisin vigu) ja siis mõtlesin...mõtlesin veel...ja veel :D
Üldiselt olin ma suht otsustusvõimetu, sest 10. sept. oleks ma saanud topelthinna eest uhiuue ratta (muideks samasuguse, ainult hõbedase). No aga ma siis võtsin selle ikka ära, 650 dk eest! Ratas pidi väga hea olema, no ma uskusin. Kaup tehtud, läksime laiali. Jalutasin siis ratas käekõrval kodu poole, sest sõita ma ei julgenud :D Siin ei tohi kõnnitee peal sõita ka (harjutamise mõttes nagu) no ja siis tuli mul seda kohutavalt rasket ratast enda kõrval veeretada.
Lõpuks tuli vastu selline pargisisene rada, kus autosid ei olnud ja ma sain siis oma oskused proovile panna. Päris lahe oli sõita. Pärast isegi sõitsin autotee peal, allamäge tuleb päris suur hoog sisse.

Mingi aja pärast jõudsin koju ning kuna mu uus bike oli suhtleiselt must, siis ma lihtsalt pidin seda veidikene küürima. Nii ma siis seal päikesekäes aega veetsingi koos ämbritäie vee ja lapiga.
Kõigepealt tuli peremees: "Oh, this is your new bike! It looks very good." Pärast teda tuli Sarah (kõrvalt toast naaber) koos sõpradega: "You have a bike!". Lõpuks tuli ka perenaine: "Oh, this is the bike! It looks really good." Nii, et ratas on heaks kiidetud!

Kui mu uus bike puhtaks sai, siis oli aega süüa teha. See on tänane teine pommuudis: Tänane söök tuli parim, mis ma siin siiamaani teinud olen!
Pastaroog - makaronid segatud toorjuustuga, juurde lisatud tomat, sidrunipipar, sink ja mozzarella juust. Njämmi!
Kui aus olla, siis enne söögitegemist tegin rattaga väikse tiiru järveäärde ka ning sõitsin mööda terviserada, kuni jõudsin taani luikedeni ( enne olen ka käinud seal).
Terviseraja peal ringi sõites avastasin ma lutipuu. Ma arvan, et need on sinna riputanud inimesed, kelle lapsed on oma lutid nurka visanud. Minu arvates nii tore idee! Homme jälle uuele ringile (trenn missugune)!