September 17, 2010

Fest :D

Täna oli siis pidu. Mul on siiamaani naljakas, kui ma sellele mõtlen :D Igatahes sain 7:30 a.m. kokku kahe Ungari tüdrukuga, või tegelt natuke hiljem, sest nad hilinesid. Ma ka tegelt natuke, sest ma ei leidnud õiget tänavat üles :D See oli päris naljakas vaatepilt, mina, kaart käes, otsin kohta, kus pidu toimub :D
Igatahes saime mingil ajal kokku ning sisenesime ühte ruumi, kus anti meile peopilet ning seejärel saime süüa! Justnimelt, see mulle Taani juures kõige rohkem meeldibki, isegi peole minnes, saab tasuta süüa! :D Saime maitsta traditsioonilist taani hot dogi, nii nad seda vähemalt nimetasid. Pärast arutasime, et mis seda hot dogi siis eristab originaalist - sai oli väiksem ja siis salat käis ka sinna peale :D
Pärast seda kui kõhud täis, arvasid mu kaks Ungari sõpra, et oleks aeg midagi juua. Nii me siis istusimegi kuskil trepi peal, jõime midagi õunamahlaga ning mängisime mängu
"naughty questions" :D
Kuna õige pidu hakkas kl 21 (enne oli söögipidu), siis mõtlesime, et lähme kõnnime ringi veidi ning mu kaks sõpra arvasid, et võiks veini ostma minna. Mõeldud, tehtud. Ainuke probleem oli, et kuidas seda avada? Küsisime siis kohalike käest, et ehk keegi oskaks avada või kellegil on äkki avajat kaasas :D Üks ütles selle peale, et "jah ma kannan koguaeg avajat taskus, te olete vist liiga palju kuulnud jutte, et taanlased joovad palju". Lõpuks see sama noormees avas pudeli vihmavarjuga (mitte küll nii nagu peaks). Siis me tükk aega rääkisime nende taanlastega, kes tulid töölt, et minna reedeõhtust pidu pidama. Uurisid, kes me oleme, kust me tuleme ja mis me siin teeme.
Lõpuks läksime siis peopaika tagasi, kuid sisse ei saanud minna, sest meil oli vein. See tuli enne ära juua ja see ei olnud üldse maitsev! :D Vahepeal tuli aga väga palju inimesi välja, et mujale peole minna. Samal õhtul oli ka üks teine pidu, kuhu kõik olid suuna võtnud!
Vahepeal liitus meiega veel üks tüdruk Šotimaalt, kes aitas meil veini juua.
Lõpuks siis sisenesime peole ka. Ja kujutate ette, saal oli põhimõtteliselt tühi!:D Nii me siis istusime kuskile ja vaatasime neid üksikuid inimesi, kes olid otsustanud jääda. Mu kaks Ungari sõpra panid silma peale ühele DJ/barman'le ning läksid ja tegid tutvust. Hiljem tulid tagasi, kuti number taskus :D
Mingil ajal hakkas rahvas ka meie peole tulema, teises kohas sai vist pidu 00:00 läbi. Nii me siis tantsisime seal väga erineva muusika järgi, vahepeal lasti Backstreet Boys'i ka:D Saime veel tuttavaks inimestega, nimesid ei mäleta, ei kuulnud eriti ka kui nad ütlesid, aga pärit olid vist Poolast ja Austriast. Kindel ei ole.
Eriti haige moment oli ka seal peol :D Siin tuleb välja selge kultuuriline erinevus. Külastasime toalett-ruumi. Need asusid kitsas koridoris, kus siis pidi oma järjekorda ootama. Seal oli meeste ja naiste wc, aga meeste wc uks oli pärani lahti koguaeg ja keegi ei vaevunud seda kinni ka panema. Suht kamakaks oli :D
Igatahes mingil ajal oli aeg seal maal, et tuli tahtmine koju minna. Küsisin, siis teiste käest, et kuidas nad lähevad ja kuhu poole jne ning tuli välja, et keegi ei lähe samas suunas nagu mina! Siis tekkis mul "kerge" mure, et kuidas ma üksi lähen mööda kõledaid pimedaid ja inimtühju tänavaid ja ma polnud kindel, kas sel ajal metroo üldse sõidabki! Muideks ma kahetsesin, et ma rattaga peole ei tulnud, sest enamus tulid rattaga! Päris vinge oleks olnud mingi 1 ajal öösel rattaga mööda Kopenhaagenit ringi "rallitada". Igatahes, kui me siis lõpuks peolt lahkusime ja ma üksi kodu poole minema hakasin, avastasin, et polnud ma midagi nii üksi, sest tänavad olid rahvast täis! Ei saanud arugi, et öö oleks olnud. Täiesti uskumatu.
Nii ma siis kõndisingi metroojaama, lootes, et see ikka veel sõidab. Ja mul vedas.
Lõpuks jõudsin ilusti koju, elus ja terve.