September 9, 2010

Taanlane

Alates tänasest olen ma nüüd veidi aega ametlikult taanlane, kes ei oska taani keelt. Ehk ma sain oma elamisloa kätte. Igatahes oli mul täna üsna pikk koolipäev, mis möödus väga kiiresti. See tähendab, et oli huvitav loeng. Eilne 35 leheküljeline tekst pakkus täna väga palju kõneainet ning ausalt öeldes avardas päris palju silmaringi. Kuigi seda oli piin lugeda vahepeal. Peale selle, et koolis oli üldiselt tore, juhtus seal midagi väga naljakat. Nimelt istusin ma "vahetunni" ajal stuudios ja siis äkki kuulen eesti keelt. Seda oli väga raske uskuda ja alguses ma nagu ei teinudki välja. Aga siis ikka kuulsin jälle ja seekord juba selgemalt. Ja vaatasingi, üks noormees ja naine rääkisid eesti keeles! Minu kursuselt! :D Mu kursusel on veel 2 eestlast :D Meil polnud sellist tutvustavat ringi esimesel loengul, seega ma ei teadnud seda. Järgmisel nädalal ma pean nendega tutvust tegema, täna ei jõudnud selleni. Aga naljakas oli ikkagi.
Muidugi arutasime täna ka eilset teksti gruppides. Minu rühmas olid 2 inimest UK'st ja üks taanist ning no väga raske on ikka aru saada, kui Inglane räägib :D Mulle sobib paremini, kui teistel ka rääkides aega läheb, kui nad õigeid sõnu otsivad, mida öelda. Aga aktsent on äge. Samuti kui üks tüdruk Uus-Meremaalt räägib (ja ta räägib palju!), siis ma enamus jutust aru ei saa.

Koolist koju tulles ei olnud nagu midagi erilist teha. Pildistasin oma küünalt ja 40 eek šokolaadi, mis ma täna tühja kõhuga ostsin!