September 5, 2010

Pühapäev.

Kuidas välja tulla kultuurišokist?
*Try to do things that you did at home. Ma pesin hunniku pesu ja siis triikisin õhtul neid, tümakas kõrvas, nagu tavaliselt kodus! Päris hea oli tegelikult, muidu mulle ei meeldi eriti triikida.
*Stay active - physical activity often helps. Kui ma hommikul kuidagi ei suutnud minna küsima perenaise käest, kus on pesumasin, mida ma saaksin kasutada, siis võtsin oma bike ja läksin sõitma! Tegin ära terve suure ringi ümber järve. Lootuses, et homme jalad valusad ei ole.
Ma püüdsin täna isegi õppida (kooli asju), sest teisipäeval on mul esimene loeng ja juba on vaja midagi lugeda. Aga üle kolme lehekülje ma ei jõudnud.
Tänased filmisoovitused:
"Killers" - päris vaadatav, kohati naljakas. Peaosas Ashton Kutcher (juba sellepärast tasub vaadata)! :D
"The Back-up Plan" - naistekas ja armas film. Peaosas Jennifer Lopez.