September 28, 2010

uni

Täiesti kohutav, kui raske on tõusta! Ma muidugi läksin liiga hilja magama ka, aga hommikult oli tunne, et metsa kõik, ma magan nüüd igavesti :D Väljas oli megakülm, mu toaaken oli hommikul märg niiskusest. Õhk toas on ka nii niiske ja mu sahtlikapp on ka niiske ning ma hoian seda lahti, et see tuulduks. Kütma võiks hakata juba! Igatahes ma kuidagi vedasin end kooli. Väljas oli arvatavasti põhjatuul ja puhus 20 m/s, sest täiesti õudne oli sõita :D Mul oli külm ja siis oli palav ja siis mingi tropp (vabandust väljenduse eest) piibutas oma autoga. Ma enda arvates ei teinud midagi valesti :D Aga jõudsin elusalt kooli. Loeng algas ettekannetega (tekstidest, mida me lugesime), kuulasime need ära ja siis hakkasime grupis arutama. Tavaliselt kui on grupiarutelud, siis ma noogutan kaasa ning ütlen "yes, yes", aga täna sattus grupikoosseis olema väga teistsugune või inimesed istusid teistsuguselt ja siis sattusin gruppi inimestega, kellega ma varem grupis pole olnud :D Igatahes kõik tükk aega rääkisid, muideks täna ma vist ei noogutanud ka, ja siis üks tüdruk küsib mu käest "what do you think about it?" e mida ma sellest arvan. Dšiiisas :D Ma pidin midagi ütlema nüüd, aega läks, aga midagi ma suutsin öelda. Ja mul oli päris õigus ka, st oli hea, et ma selle pointi välja tõin. Ma olin suht üllatunud, sest ma arvasin, et ma niikuinii ei oska midagi tarka öelda :D
Pärast kooli rallisin koju ning tegin mmmmmm...ahjuõuna. See on mu uus firmaroog :D
Täna vaatasin veel filmi "Just Wright", mis oli täitsa nunnu.