January 29, 2011

uued tuuled

Ma vist ükspäev kirjutasin...või siis ka mitte..., et ma mõtlesin endale välja uue eesmärgi. Et noh tubane vaba aeg ei mööduks niisama molutades kuskil interneti avarustes. Arvutis ta siiski möödub, aga ma nüüd otsustasin õppida selgeks, või algtõed vähemalt, mõned graafikaprogrammid. Kolm peaks kindlasti jõudma, ehk. Anyway, ma alustasin juba paar päeva tagasi CorelDraw'ga ja peab tunnistama, et my lover photoshop on nüüd tahaplaanile jäänud. Tõeliselt ägeda programmiga on tegemist ja mis siis, et ma arvatavasti ei tea veel üldse, mis võimalusi see pakub, aga juba joone tõmbamine ja selle selgeks õppimine oli saavutus :D
Nii ma siis olengi paar päeva siin nikerdanud:




























Tänane päev möödus aga suurenisti pakkides ja koristades. Uskumatu kui palju asju mul ikka on. Kui nad ilusti kappides ja sahtlites on, siis nagu ütleks, et ma pole midagi siia kaasa võtnud, aga kui ma neid kohvritesse paigutama hakkan, siis tundub, et lõppu ei tulegi!