January 31, 2011

Theories and Methods in Landscape Architecture

...nii kannab nime minu uus aine. Peab ütlema, et esimene pool sissejuhatusest oli üsna igav. Polegi ennast siin nii igavalt tundnud, aga teine pool oli juba põnevam. Seekord on teemaks siis sadamapiirkonnad. Hakkame neid analüüsima ja kirjeldama, teeme kiireid mudeleid ja palju gruitööd. Tegelikult on päris põnev, midagi teistsugust ja siin on tegemist suuremate aladega ka.
Enne kooli ma aga ärkasin oma uues kodus :D Muideks jube hästi on kuulda ülemiste naabrite kõndimist ning maja taga on ka hoov, kus on mini roheala moodi asi. Käisin ka poodi otsimas, leidsin selle ka, aga enne pidin ikka suuremat sorti ringi tegema.
Rattaga kooli sõita polegi siit kõige hullem, siinne mägi on üpriski lauge, AGA kui ma koolist tagasi tulen, siis ma kõnnin küll ratas käe kõrval :D Mul on rattakumm ka pooltühi, nii, et on nagu topeltraske sõita.