January 30, 2011

Uus kodu!

Päev otsa ootamist tasus ennast ära! Päev otsa pakkimist tasus ennast ka ära!
ENNE
PÄRAST
Oli aeg jätta hüvasti oma vana koduga, mis oli ka üpris tore ja armas koht, aga kõik uus on ju alati uus ja parem :D Nii, et siis õhtul poole 8 ajal lehvitasime koos Hanna-Liisaga mu endistele majutajatele ning hakkasime liikuma rongijaama poole, koos 2 kohvri, ratta, arvutikoti, söögikoti ja veel ühe kotiga ning meie sihtpunkt oli Valby. Jõudsime kohale, viibisime mõnda aega kohalikus jaamas otsides väljapääsu, mis ei sisaldaks treppe, lõpuks isegi leidsime! Sest üks kohalik tädi oli nii tore ja seletas kust välja saaks rallitada :D Nii me siis jõudsimegi lõpuks mu uue maja juurde, suure ja mitemekorruselise. 5-korruselise vist. Ma elan nüüd kolmandal korrusel muideks. Need asjad tuli siis ju ka kolmandale saada! Hanna-Liisa vedas minu 1000 kg kohvrit ja mul olid ülejäänud asjad. Aga pärale jõudsime! Meid ootas rõõmsalt uksel Camilla, kes on nüüd minu uus korterikaaslane. Ta on väga tore, isegi Hanna-Liisa märkas seda. Järelikut on tore :D
Pakkisime asjad lahti, tegime ekskursiooni jälle ning võingi nüüd ennast hästi tunda, oma uues kodus.
Mõned pildid ka, et kõik teaksid, milline vinge kodu mul nüüd on :D
Oeh, polegi ammu nii rõõmus olnud! :)