February 1, 2011

Päev üks.

Esimene päev grupiga ekskursioonil. Pidime kokku saama mulle täiesti tundmatus kohas. Sõitsin siis esialgu päris õiges suunas, aga mingil ajal suutsin ma loomulikult ära eksida. Õnneks nägin Marie'd (prantslane) ning saime õige suuna jällegi kätte. Jõudsime kohale ning suundusime siis neid sadama alasid vaatama. Nii me siis läksimegi - kaks eestlast, prantslane ja taanlane.
Esimene koht, kus me käisime oli Sydhavnen. Elamupiirkond, kus pmts majast sai otse vette hüpata.





































See oli ülimalt äge maja. Elumaja.










Teine koht, kuhu me suundusime oli Teglholmen. Väga sürr koht minu meelest.































Kolmas koht oli Bryggebroen. See valge maja oli nii ilus ning see siseaed oli ka midagi hoopis teistsugust. Nii lahe, nii lahe.
















































Ja viimane koht tänasel päeval oli Langebro.
Seal ma nii väga pilte ei teinud. Suvel pidi see rahvast täis olema. Päevitajaid ja ujujaid. Eks ma siis lähen sinna. Täna olin ma sel ajal ära jäätunud.
Nüüd ootan vaikselt Hanna-Liisat, et väikest teisipäevast pidu pidada. Või siis 1. veebruari tähistada. Või siis lihtsalt, et välja saaks kodust.
Homme lähen jälle sadama alasid uurima.