February 13, 2011

Kultuurne pühapäev.

Ma olen nüüd juba mitmes päev olnud veidi tõbine. Täna hommikul oli mul ikka tõsine kurguvalu. Ei tea millal see küll lõppeb. Aga sellest hoolimata ei saanud ma ilusat päikesepaistelist päeva raisku lasta ning alustasin oma pühapäeva väga kultuurselt. Isegi imestan. Ma käisin rahvusmuuseumis (nii seda vist kutsutakse eesti keeles). Tutvusin siinse kunstiga :D Seal oli ikka igast ajastust maale. Tänapäeva kunst oli mulle kõige südamelähedasem :D
See on siis hoone.







Vana ja uus.












Kunt läbi aja oli kujutatud seina peal.












See on nö fuajee.


















Üks saal.








Pilt mis mulle meeldis:D









See oli ka omamoodi huvitav, kui jälgida, mis seal kujutatud on.










Värvid!






















See oli mu lemmik (kahest pildist see ülemine), värvid olid nii ilusad ning üldse kuidagi särav oli :D












Nii palju siis kunstist.
Eile käisin ka väljas. Muide minu kodust mere äärde on rattaga 10-15 minuti tee. See on küll rohkem laht seal, aga ikkagi väga lahe koht. Ma sõitsin mööda kallast päris pika maa. Seal on palju piknikukohti ja linnuvaatlus plakatid vms.
Mõned pildid ka.


















Nagu näha, siis ka meil on veidi lund maha tulnud:D












Üks suur sild oli ka.