February 25, 2011

Neljapäev.

Millega ma siis viimasel ajal ka tegelenud olen? Suurendasin natuke oma teadmisi CorelDraw'i valdkonnas. Desktop vajas pilti...õigemini Hanna desktop vajas...nii ma siis üritasingi midagi välja mõelda. Kasutasin siiski ka natuke Photoshop'i.
















































Peale pildikeste meisterdamist sai eile ka peol käidud. Kohaks oli Social Club Froken Nielsen. Ma muidugi läksin jälle rattaga, tagasi koju samuti rattaga...Poole 10 paiku jõudsime pärale, rahvas seisis ukse taga ning ootas...me siis liitusime ka nendega. Ma ei teagi kaua me seal passisime, aga lõpuks saime ka sisse. Suhteliselt väike koht oli, erilist disaini ei olnudki, aga pidu see-eest oli ülivinge! :D Nii head muusikavalikut ei ole ma veel ühelgi Taani peol kuulnud. Muide peole sissepääs oli tasuta, riidehoid maksis 20 dkk nagu alati ning õlu oli kuni südaööni tasuta. Rahvast oli igasugust, palju rahvusvahelisi inimesi. Õhtu nali ning minu shame oli "Ameerika lipp". Ühel tüdrukul oli litritega lipukleit seljas...tegemist oli siiski Suurbritannia lipuga. Siiamaani on kahju, et koos pilti ei saanud teha:D Aga tantsida sai kõvasti ning naerda sai ka palju palju. Oli tore.