February 8, 2011

Tillykke med fødselsdagen.

Eile hakkasin ma jääma tõbiseks, kurk oli valus jne. Manustasin kõikvõimalikke kodusolevaid ravivaid asju ja voilaa, täna pärastlõunal tundsin ma ennast juba nagu uuena. Aga tegelikult ei tahtnud ma üldse sellest rääkida.
Teadupärast on mul täna sünnipäev. Veel kestab see. Nii 26 minutit. Ehk saan veel blogi selle aja sees kirjutatud. Hommikul oli päris põnev tõusta, sest ega ma ju kellegile öelnud ei olnud, et mul nagu sünnipäev või nii. Kõik oli ordinarly. Läksin kooli, klassiruumi aken oli katki, sest meil oli siin marutorm. Rattaga kooli jõudmiseks pidi ikka kõvasti vaeva nägema. Eniveis, keegi ei teadnud midagi mu sünnipäevast, kuni tuli kooli üks mu rühmakaaslane, eestlane, kes kuidagimoodi oli teadlik sellest. Ta oli isegi kringlit kaasa võtnud, nii armas! :) Siis said teised ka teada, et ma nüüd vana olen. Koolis oli väga tore muidu, ehitasime maketti. Homme peaks see valmis saama plaani järgi. Õppetasime taanlasele ja prantslasele, kuidas öelda eesti keeles "palju õnne sünnipäevaks" ning ise õppisime, kuidas seda taani või prantsuse keeles öelda. Päris naljakas oli kuulata. Pärast kooli tulin ma koju ning hakkasin suure hooga kokkama. Camilla tuli ka suht samal ajal koju. Nii ma siin siis tegingi viineripirukaid, õunapomme ning torti. Umbes 4 tundi mässasin köögis. Mingil ajal tuli Camilla suure hooga oma toast välja ja küsis "Kristi, do you have birthday?" :D Nojah. Need on selle näoraamatu võlud, sealt saab kõike teada :D Hiljem tuli ta tagasi juba imearmsa lillega :) Lõpuks ma siis sain valmis ka oma kokkamisega köögis ning oli paarkümmend minutit jäänud Hanna-Liisa tulekuni. Ma otsustasin, et ma kutsun Camilla ka oma sünnipäevapeole. Naaber ikkagi ju :D Ta tuli ka :) Nii me siis istusimegi siin, päris põnev oli teineteist tundma õppida ja mul on hea meel, et ma sain nende inimestega koos oma sünnipäeva veeta :) Ja muidugi oli mul hea meel kõigi nende õnnitluste ning kaartide üle, mis mulle saadeti :)
Oli tore päev.

Minu tort.








Õunapommid:D








Pidulaud.









Mina 23 aastasena.