December 17, 2010

Driving home for Christmas...

Kui mul täna öösel lõpuks uni tuli, siis hakkas tööle mu äratuskell, aeg oli tõusta ning rutata lennujaama. Pool 5 hommikul on ikka ulme tõusta.

Jõudsin ilusti metroo peale, neid sõitis seal tegelikult päris tihedalt. Esimene metroo oli suhteliselt inimtühi, aga ma pidin loomulikult vahepeal ka metrood vahetama. Õnneks oli teade inglise keeles ning ma sain aru, et esimesel metrool oli plaanis poole tee pealt suunda muuta. Teine metroo oli täis kahte sorti inimesi – hilised pidulised või varajased lennu inimesed.

Kui ma lõpuks lennujaama jõudsin, ei olnud veel lennuk ära lennanud :D Aga ma otsisin tükk aega, kus ma saan tsek-inni teha, sest masinas valikut Air Baltic ei olnud. Niisiis lõpuks leidsin kassa.

Siis läksin oma asjadega läbi kontrolli, kõik oli korras, miski ei piiksunud ning ma olin leidnud õige suuna. Lõpuks istusin ja ootasin ainult pool tundi, 1,5 h kulus kõigeks muuks. See lennujaam oli nagu suur kaubanduskeskus, kus õnneks nii vara hommikul olid poed alles kinni :D

Aga lennusõidust siis. Ma ütleks, et Estonian Air on etem lennufirma kui Air Balitc. Enam ma ei osta ever never ümberistumisega lendu, kui on võimalik ka otse lennata. Riiga lendasin ma suure lennukiga ning seal ei räägitud üldse, et kui kaua me lendame ja kus ma vahepeal viibime jne ning tasuta snäksi ja juua ka ei saanud :D Kui me kunagi Riiga jõudsime, siis läksime lennuki pealt maha ning BUSSI peale. Ma ausalt mõtlesin, et kuhu meid nüüd veetakse, aga viidi lennujaama ukse ette. Sealt edasi pidin siis teisele lennule minema, seal oli päris nõme oodata. Üks Ines Karu moodi tüdruk oli ka seal, oma emaga (?) :D Ning ma kuulsin esimest korda eesti keelt. Lõpuks veeti meid jälle bussiga lennuki peale, mis oli ikka tunduvalt väiksem kui eelmine, aga mahtusime ära sinna. Nüüd ma sain õnneks akna all istuda ( enne istusin kahe inimese keskel, ei olnud hea), aga aknad olid ka väiksemad sel väiksel lennukil :D

Aga äge oli see, et ma nägin oma lennuki varju pilvede peal vahepeal ning sellel oli vikerkaarevärvides ring selle ümber :D Ning kui me pilvede peal lendasime, siis oli koguaeg tunne, et lumi on lihtsalt maas – konarlik lumemaastik.

Lõpuks jõudsin siis Eestisse. Otsustasin, et ma ikka ei viitsi bussijaama kõndida ning otsustasin sinna linnaliiniga sõita. Seal oli silt, et nr 2 sõidab. Aga kaks bussi, nimega nr 2, sõitsid tuimalt mööda sellest peatusest, nagu wtf. Lõpuks ma siiski sain õnneks bussijaama ning jõudsin napilt bussi peale. Sel hetkel oli selge, et ma olen Eestisse jõudnud. Bussijuht oli parajalt närvihaige, selline vana papi :D Sõimas seal kõigi ees ühte klienti, kellele TEMA oli vale bussipileti müünud. Mind pettis see papi ka 20 krooniga, müüs üliõpilassoodustusega pileti (100.-), aga võttis 120 kr. Seda ma märkasin pärast alles. Igatahes tõeliselt nõme olukord oli seal bussis, kui mind oleks keegi seal sõimanud, siis oleks ma arvatavasti raha hoopis tagasi küsinud ja üldse mitte selle bussifirma teenuseid enam kasutanud. Aga jah, Welcome to Estonia.

Muidugi avastasin ma ka, et mul ei ole võimalik Taani kõnekaardiga helistada ning tekitasin sellega veidi muremõtteid. Aga õnneks oli ema siiski bussi vastas, tugeva mõttevahetuse tulemusena vist (et ma siiski tulen selle bussiga, nagu arvasin) :D

Aga tõeliselt hea tunne oli koju tulla, aga samas oli ka väga veider. Kõik oli nagu tuttav, aga samas nii võõras ning eesti keelt oli raske rääkida või õigemini ma pidin meelde tuletama koguaeg endale, et ma võin eesti keeles nt piletit osta vms :D Poes oli ka imelik käia ning linnaliini pilet maksis 7 krooni, Tallinnas...7 krooni! Taani 23 dkk kõrval ei maksa seda võrrelda vist :D

Ja Eestis on tõeliselt külm!