May 10, 2011

Teisipäev.

Täna oli "kerge" paanika moment. Nimelt, ma ei saa oma taani numbriga ju väljaspool Taanit helistada, mis tähendab, et mul pole mingit võimalust teiste inimestega kontakti saada, kui ma kuskil ära kaduma peaks. Uurisin siis, kuidas saab seda numbrit rahvusvaheliseks teha...selleks kulub kuni nädal aega. Tore tore.
Lõpuks otsustasin, et teen oma eesti numbri jälle lahti ning siis ei lähe ma ka kuskil kaotsi :D Ning odavam tuli ka number uuesti avada. Nüüd ma loodan, et homseks on telefoniga korras!

Aga muidu oli täna mõnus rannailm. Nüüd olen näost punane ning mõtlen, et peaks pakkima. Mulle endiselt ei meeldi pakkida. Ja ma ei suuda otsustada, kas võtta arvuti kaasa või mitte (sest mul ei mahu pildid fotokasse ära, kui ma neid mingi miljon teen).
Tuleb raske õhtu.


Eile oli Camillal (korterikaaslasel) sünnipäev ning siis ma tegin talle minitordi, mis üllatas teda hommikul külmkapis koos kaardiga. Tal oli vist pärs hea meel.
Aga homme õhtul sõidan siis Prantsusmaale! Jepijeii!