March 24, 2011

Neljapäev on...

Üks päev...ja siis üks teine päev veel, ma muudkui aevastasin ning nühkisin oma silmi ning ei saanud mina aru, mille vastu mul see allergia on. Täna ma avastasin selle põhjuse...see oli mul nina all koguaeg. Ükspäev kui ma võsas käisin, siis ma ju tõin pajutibudega oksi omale tuppa ning need siin õitsevad! Tohman ikka küll.
...Kättamaksukontori päev! See on ikka väärt sari. Pärast pikka ning väsitavat koolitööpäeva on hea midagi naljakat vaadata ning kui see ära lõppeb, siis ootan juba uut osa :D Kui koolitööst rääkida, siis mul on vaja järgmiseks neljapäevaks kirjutada academic paper Sluseholmeni kohta. Idee poolest see midagi rasket ei tohiks olla, sest me oleme rühmaga enamus asjad läbi arutanud, aga ikkagi on keeruline kõike üheks jutuks teha ning kõige hullem on viitamissüsteem! Mul on igas aines antud mingi reeglite jada, kuidas seda teha..need on olnud enam vähem sarnased, loogilised ning arusaadavad, aga seekord...on midagi hoopis teistsugust ning see ajab nii segadusse ja mulle see viitamissüsteem ei meeldi! :D