March 7, 2011

Vaheaeg, mis läbi sai.

Täna algas mul jälle kool, talvevaheaeg sai läbi. Talvest on meil aga asi kaugel, kui ma täna kooli läksin oli väljas küll vähemalt 7-8 kraadi sooja, päike paistsis ning erilist tuult ka polnud...täielik kevad! Üks tähelepanek veel, kui ma enne jõudsin kooli vähemalt 10 -15 minutit enne loengu algust, siis viimasel ajal hilinen ma sinna pidevalt. Isegi kui loeng algab kl 13! Müstika. Samas ega ma ei saa ka hiilata oma motivatsiooni rohkusega, sest see mul puudub. Täiesti. Loeng oli ka täna maru arusaamatu ning tänu hilinemisele seisin ma veel püsti ka. Enam ei hiline, võib kindel olla! Ma olen viimasel ajal ikka sügavalt poliitikamaailma hüpanud, ma isegi kuulasin debatte ning loen huviga poliitilisi uudiseid. Ning lausa põlen huvist, mis hakkab nüüd, pärast valimisi toimuma. Hämmastav.
Tegelikult tahtsin ma veel mainida paari sõnaga, mis toimus minu vaheajal. Mul käisid külalised - Katrina oma peiksi Ahtoga.









Neljapäeval tulid ja olid kuni pühapäevani. Käisime päris mitmes kohas, enamasti jala, mis oli väsitav ning mõnele üsna piin. Aga ma loodan, et lõpptulemusega olid kõik rahul.
Neljapäeva hommikul ma siis küpsetasin terve hunniku õunapirukaid ning kaneelisaiu ja pärast seda jooksin rongi ning metroo peale, et lennujaama sõita. Päris veider oli seal olla...niisama. Ei pidanudki kaua ootama, kui mu külalised olidki kohal. Veel veidram oli näha tuttavaid nägusid (ja veel eestlasi) "vales" kohas.
Õhtupoole läksime välja ning tutvusime minu kodu ning koolipiirkonnaga, mis on ilmselgelt teistsugune Tartu omast.
Reedel olid plaanid suured. Pidime minema kanali tuurile, aga kuna ilm oli sombune ning isegi vihma tibutas jäi see ära. Hiljem selgus, et kuna vesi on jääs, siis seda ei toimugi hetkel. Enivei siis me läksime hoopis muuseumisse, mis oli hiiglama suur. Ma polnud seal ka varem käinud. Nägime väga kauget ajalugu ning ka natuke tänapäevasemat ajalugu...üle maailma.






















































Käisime veel Christianas, kus mu turistid panid oma fotokaamera kotti peitu, sest hirm hakkas :D Üllatavalt palju rahvast oli seal sõtlumata sombusest ilmast. Aga vähemalt sain lõhkuda natuke illusiooni korralikust Kopenhaagenist. Reede õhtul oli meil plaanitud minna peole - klubisse Park. Sõitsime rongiga enam-vähem sinna ligudale ning hakkasime "klubi poole minema". Vähemalt ma arvasin nii, sest mina olin jumala kindel, et suund on õige, sest ma enne olin ka seal käinud ning mööda seda tänavat jalutanud. Aa mõne aja pärast saime aru, et olime vales suunas liikuma hakanud...väga vales:D Niisiis jooksime bussi peale ning leidsime õige tee. Seejärel tekkis loomulikult uus probleem, nimelt oli ukst taga mitmekümne meetrine järjekord ning see ei liikunud üldse, sest mingi tsikk seal turva juures näitas näpuga, keda lasta sisse ning keda mitte. Meie jaoks lõppes see pidu nii, et seisime seal tsirka pool tundi ning läksime koju tagasi. Nii palju siis peost.
Laupäeval saatsin ma oma külalised iseseisvalt linna peale tuiama, sest mu tervis ütles mulle EI. Ma siis tuiasin niisama ning jõin teed nii kuis jaksasin. Tervis läks paremaks ning õhtuks oli mul tahtmine uuesti peole minna..üritada vähemalt. Mõeldud tehtud. Pool üksteist õhtul seadsime sammud Vegase poole, Hanna-Liisa liitus ka meiega. Jõudsime kohale ning ohohoo...sissepääs ainult kutsetega! Mis siis, et koduleheküljel seda "pisiasja" kirjas ei olnud! Nii palju siis peost jälle? Ei, seekord otsustasime minna uut peokohta otsima. Pika otsimise järel maandusime tõelisse diskoteeki! :D Pilet maksis 150 DKK pluss riidehoid. Mul oli rahast nii kahju. Pidu oli kolmel korrusel, erineva muusikaga. Muusika oli päris hea. Pilet sisaldas tasuta jooke ka, valikuliselt muidugi. Nii me siis tantsisime seal ning vaatasime teisi inimesi ning mõtlesime, kas tegemist on naise või mehega...või kas tegemist on gei või väga naiseliku noormehega. Ei mõelnudki seda välja tegelikult, aga pidu mulle päri meeldis, kuigi vanusepiirang oli seal liiga madal, see mulle hästi ei istunud, sest paljud olid liiga noored. Ma olen vist vanaks jäänud. Öösel pool 4 olime vist kodus. Pidu läbi.
Kell 9 hommikul oli äratus, plaan oli minna Hillerød'i. Ilus ilm oli ka, päike paistis! Käisime vaatasime Frederiksborgi lossi ning jalutasime niisama seal kandis ringi. Ma olen seal enne ka käinud.



























































Õhtul 18 paiku mu külalised lahkusidki. Ülejäänud õhtu pühendasin poliitika vaatamisele :D
Ja veel üks asi, ma sain ühe hilise sünnipäevakingi ka.