March 8, 2011

Naistepäev ja vastlapäev..

..need on päevad, mida siin Taanis ei tähistata. Ilm oli ikka väga ilus, päike paistis, õhk oli soe ning tuul polnud ka meeletu. Täna ma kooli hiljaks ei jäänud, jõudsin 15 minutit varem! :D Kell 7 panin juba kella tirisema ning pool 8 sundisin end üles tõusma. Täitsa lõpp kui raske see on. Ma magaks vist hea meelega terve elu maha.
Loeng oli täna jälle suhteliselt igavavõitu. Mulle ei meeldi, kui õppejõud loeb maha lihtsalt...ei ole erilist motivatsiooni sellisel loengul kaasa mõelda. Aga no eks see olegi üks väga teoreetiline kursus. Järgmisel nädalal lõppeb rühmatöö ära ning peab hakkama kirjutama individuaalset akadeemilist paberit (see on küll väga otsene tõlge inglise keelest, aga ma ei suuda normaalselt end eesti keeles hetkel väljendada). Ma ei ole veel hästi aru saanud, milline see lõpptulemus peaks olema. Õnneks on hindamissüsteem pass/fail, nii et hinde pärast seekord põdema ei pea.

Täna ma siiski natuke tahtsin tähistada neid kahte tähtsat päeva, kuna inimesed Eestist soovisid "head naistepäeva" ning "pikka liugu". Pikk liug jäi ilmselgelt ära, aga midagi head süüa saab alati valmistada. Tegin siis "vastlakukleid", aga täiesti omamoodi :D Ehk siis ahjuõuna kaneeli ja fariinsuhkruga, ning jogurt ka. Sai ning vahukoor oleks liiga palju kaloreid andnud :D









Ja üks ülimalt hea lugu ka. Mulle nii meeldib!
http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A