March 14, 2011

esmaspäev.

Käisin täna Sotsioloogia Instituudis. Kesklinnas asub. Mõtlesin, et oleks veel asjalikum ning võtaks ühe väikese kursuse juurde - Academic Writing ehk siis akadeemiline kirjutamine. Toimub ainult 4 esmaspäeva ning täna algas. Läksin siis kohale, kohe seal maja juures küsis üks türduk, kas ma olen kohalik ning tean kus see ruum asub...ma ütlesin kohe et ma otsin ka sama ruumi :D Aga üles leidsime siis koos selle. Ma ütleks, et siin on kõik hooned nagu labürindid. Inimesi oli tegelikult väga vähe seal, või siis olen ma harjunud juba suure rahvahulgaga, sest muidu on koguaeg mu ainetel palju inimesi. Õppejõuks oli üks suur mees, kelle inglise keelest oli minul keeruline aru saada. Luges siis loengut meile, küsis küsimusi...selline kooli tunne tuli peale. Tavaliselt on mul loengud stuudio moodi ruumis, aga see oli tõeline klassiruum. Suhteliselt igav oli tegelikult, see mängis ka rolli kindasti, et ma ei saanud aru. Ma polegi kindel, kas järgmine kord ka lähen. Rühma arutelu tegime ka, mul oli vaja rääkida itaallase ja hollandlasega, esimene õppis filosoofiat vist ja teine õigusteadust.
Homme on jälle normaalne koolipäev. Rühmatöö oleks vaja korralikult ära teha ning siis juba peab iseseisvalt hakkama kirjutama midagi. Mul on täitsa hirm kohe selle pärast.