March 20, 2011

Sunny Sunday.

Käisin täna oma tobeda rattaga mere ääres. Ma sõidutasin oma ratast rohkem, kui tema mind. Kett tuleb koguaeg maha ning ma ei julgegi enam sellega sõita, sest kui kett tuleb maha mäe peal ja pidureid enam pole, siis on "korras".

Need lilled on iga nurga peal. Lumikellukesi on meil ka palju.












Kõrgeimad tipud Taanis.







Meri.












Võsas.












Mingi imelik koht oli seal. Nagu kolaaiad.









Paparazzi. Taanlased armastavad päikest. Hoovis mul.









Pärast pikka väljaskäiku tegin omale pitsat. Polnud enne õhukese põhjaga teinud. Taigna tegin ka ise. Lõpptulemus oli see, et liiga suur ning purgitomatine tuli, sest mul polnud nii palju midagi peale panna.







Pärast sööki mõtlesin, et miks ma küll sõin ning läksin väiksele jalutuskäigule, mis lõpuks kujunes peaaegu kaheks tunniks. Uudistasin ümbruses ringi ning leidsin igasuguseid villa moodi maju väga vingete aedadega.