March 17, 2011

7 tundi.

Täna hakkasin kooli minema pool 11 hommikul ning koju jõudsin pärast 18. Seitse tundi kuulasin esitlusi ning kommentaare...väga väsitav päev oli.
Meie grupi esitlus läks väga hästi, õppejõud jäi rahule ning jagas veidi soovitusi ning asju millele võiks mõelda, aga muidu oli bueno. Muidugi pidin ma jälle rääkima kõigi ees, täna vaatas meid väga palju silmapaare...ma pakun, et 30 ringis. Tavaliselt, eelmistel ainetel ei tulnud kõik inimesed kohale, et vaadata, mis teised räägivad. Aga vist polnud väga hull, sest isegi mõned teised grupid ütlesid, et meie esitlus oli väga hea.
Aga õdusas klassiruumis olla oli tunduvalt parem kui akna taga, sest seal sadas nimelt lörtsi-vihma-rahe segu ning minu lahtine ferraari ootas mind väljas :D Aga koju tuli saada ning kõige kiirem variant oli siiski sõites. Hommikul enne kooli ma mõtlesin isegi, et paneks õige kingad jalga...tänud mu mõistusele, et ma seda ei teinud. Isegi mu saapad olid nagu uisud ning valgusfoori juures ratta pealt maha tulles jäi ainult natuke puudu, et ma oleks seal siruli maas olnud. Ja see oleks valus kukkumine olnud. Peale selle, uuesti ratta peale ronides oli pedaal nii libe, et oleks jälle kukkunud, aga siiski piirdusin vingerdamisega. Inimene jäi ka õnneks alla ajamata! :D Jõudsin isegi vabandada ning öeldi vastu, et pole hullu :D Lõpuks jõudsin tervelt koju, loodan, et homseks on halb ilm ja see lume asi väljast kadunud!