June 17, 2011

Läbi?

See nädal on ikka päris ulmeline olnud. Hea grupitöö tulemusena on valminud projekti programm ning 2 maketti ning plakatid on ainult veel küsimärgi all, st meil on tehtud, aga peame veel nädalavahetusesl neid kriitilise pilguga vaatama.
Eile istusin ma koolis kella 10ni õhtul ning tegin seda plakativärki. Nii kaua ei olnud mul plaanis küll olla, aga vihma hakkas vahepeal sadama ja siis ma muudkui ootasin ja ootasin millal see järele jääb, aga ei jäänudki. Lõpuks läksin vihmaga koju. Ma pole elu sees niimoodi vihmas sõitnud rattaga. Sadas ikka täielikku padukat, keegi oleks nagu kallanud ämbriga seda vett, kõik voolas ja nähtavus oli kohati nullilähedane. Minu ees sõitis veel mingi onu, kes 1 ei näinud vihma tõttu midagi ja sõitis singavonga või 2 oli lihtsalt väga purjus:D Koju jõudsin siis ma lihtsalt väänasin riideid kuivaks.
Täna hommikul läksin siis jälle kooli ning sain oma grupiga kokku ning vaatasime selle plakatimökerdise üle, mis ma eelmisel õhtul valmis sain. Oeh ja see pmts muudeti enamuses ära. Sain aru, et ega üksi pole mõtet grupitööd teha.

Teisipäeval on eksam, selle hirm on ka juba. Ei kujuta ette, mis küsimused seal tulla võivad.

23 päeva on veel jäänud ja siis peab koju sõitma. Mõnes mõttes tahaks Eestisse tagasi, aga teises mõttes ei tahaks ka. Siin on kõik in order, aga kodus ei tea mis minust saab. Ja mul pole tahtmist eriti selle peale mõelda. Oeh.