June 26, 2011

Østerbro Kollegiet

Eile terve "hommiku" molutasin niisama. Mõtlesin, et peaks minema poodi, aga jõudsin sinna vist alles kella 14 ajal. Poodi oli vaja minna selleks, et üleeile seal BBQ'l olid ühtedel inimestel nii head mõtted peas. Nimelt nad ostsid taani lipu ning lasid sinna peale kirjutada oma siinsetel sõpradel. Kas pole mitte geniaalne? No ja siis ma pidin ka minema lippu ostma ning nüüd mul ongi 90x150 cm lipp :D Mule pole isegi Eesti lippu nii suurt :D Mul on kahju, et ma enne sellest geniaalsest mõttest midagi ei kuulnud, või et ma ise selle peale ei tulnud! Nüüd saavad ainult üksikud inimesed sinna kirjutada, aga nad saavad palju kirjutada:D
Eniveis, eile käisin veel linnas korra, sain Mariega kokku, vaatasime ühte katuseaeda ning tulin koju tagasi.
Kella 21ks sõitsin Østerbro Kollegiet'i, seal pidavat olema mingi istumine. Läksin sinna ning teisi polnudki veel saabunud. Tsillisime Marie ja Blandine'ga niisama ning vaatasime videot, mis Bordeauxis tehtud sai, see on priceless! :D Ma juba ootan, kuna ma selle endale ka saan.
Lõpuks läksime välja terrassile, teised olid ka juba saabunud vahepeal ning tsillisime seal edasi. Väga ilus päikeseloojang oli. Ja siia jäin ma ilma ühest oma fotoaparaadi jubinast, see kukkus puitlaudise vahele, mis seda terrassi kattis ja enam kätte seda ei saanud. Aga üks ütles mulle selle peale, et vähemalt jäi mul suurem osa fotokast alles :D
Ja siis ma kimasingi kuskil 1 ajal koju tagasi ning avastasin tee peal, et ma pean ennast kokku võtma ning statiiviga mõnda kohta tagasi minema, siis kui pimedaks hakkab kiskuma! Sest siin on 4 (?) veekogu, mida me nimetame järvedeks ning need peegeldused mis seal tekivad on imeilusad!