June 11, 2011

laupäev on puhkepäev.

Ma ei ole muutunud laisaks, mul pole olnud lihtsalt aega, et oma tegemistest kirjutada. Ja ei saa ka öelda, et ma oleks siis jube palju ringi liikunud, ei lihtsalt koolipäevad on metsikult pikad. Üldiselt see mulle meeldib, sest ma olen sellega juba harjunud ning projekti on ka väga põnev teha. Näiteks, viimased päevad olen ma ehitanud makette. 2 tükki tegin otsast lõpuni ise valmis ning päris head näevad välja isegi.
Ma kunagi hiljem panen makettide pildid ka.
Ükspäev tulin õhtul 9 ajal koolist ning väljas sadas paduvihma, aga soe oli ning väga fun oli poriloikudest läbi kimada. Järgmisel hommikul sadas jälle mingit udukat, see enam nii fun polnud, sest ma pidin ju koolis istuma terve päeva.
Oma grupikaaslastega olen juba nii ära harjunud, ma arvan, et kui see kõik läbi saab, siis on mitu päeva veider olla, üksi ning mitte midagi teha.
Meie eelmise esitluse plakat näeb välja selline:
Nüüd tuleb teistsugune, sest me oleme muutnud palju asju ning teinud kõik paremaks. Järgmisel neljapäeval peab esitama pooled asjad ning siis eksamiks peab olema plakat. Meil on individuaalne eksam ka. Päris jube jälle. Aga samas, mind rahustab seekord see, et ma kujutan ette seda hetke Prantusmaal, kus see sama õppejõud, kes küsimusi esitab, imiteeris kala ning mis oli marunaljakas :D
Eelmine nädalavahetus käisin veel näiteks piknikul ja rannas ning kõrbesin täiesti ära. Kolm päeva olin veel punane.
Üleeile tuli minu juurde öömajale Hanna, kaheks päevaks, sest ta "visati kodust välja". Eile käisime pargis ning nautisime päikest ja tegime lihtsalt toredaid pilte.

Pargis.

Hanna oma sõbraga.
Turistikas.Kaugustesse vaatamas.
Normaalne sõbrapilt.
Armastab, ei armasta.
Ametlikult lebos.
Selline vaade.
Lilli korjamas.
Pärga punumas.
Rohkem pärga teha ei viitsinud.
Selline õhtu oli siis eile. Pärast tulime koju ning sõime jäätist maasikatega.

Täna lähen randa puhkama ja päikest võtma, et siis saaks jälle mitu päeva punane olla.