November 25, 2010

Viimane ekskursioon.

Meil on siin saabunud totaalne talv! Lumi on maas ja rattaga on täiesti kohutav sõita. Pidurdama peab hakkama umbes kilomeeter enne, muidu on oht maha lennata. Aga täna lõppes siis meie ekskursiooninädal. Esimene peatuspunkt oli Plejecentret Sølund (hooldekodu). Vaatasime seal natuke ringi, erinevad aiaosad. Aktiivseks tegevuseks ning midagi ka hingele ja meelele. Oli...lumine :D Järgmisena käisime lastemänguväljakul, see oli selline väike, aga armas. Ma pilte ei teinud seal. Mõte oli siis selles, et mänguväljak ei tohiks olla liumägi, liivakast ja kiik, vaid võiks seda kõike ühendada maastikuga. Aga aga, viimane koht kus me käisime, ehk siis kolmas oli Valbyparken. See on kõige suurem park siin, nagu ma aru sain. Seal oli üle kilomeetri pikkune allee!!! Ning 7 (?) teemaparki - sellised ringikujulised ning igaüks oli isemoodi. Me ei käinud kõiki läbi, sest me läksime sinna vaid ühe mullikese pärast, aga ma käisisn mõnes veel ning peab ütlema, et ma lähen sinna veel tagasi :D Aga selle koha parim osa oli lastemänguväljak. See oli 200% maatikuga seotud ning seal oli nii põnev. Isegi ma oleks tahtnud seal rõõmsalt kiljates ringi joosta :D Igasugused ronismisasjad (mäkke ronimiseks) ning tornid (n.ö. landmarks), mis tähistasid erinevaid asju ( ma ei mäleta mida:D ). Aga üks torn oli väga äge, seal olid erinevat värvi klaasid ning seal sees olles oli hästi värviline. Päikesepaistega pidavat veel ägedam olema. Kõik oli seal nii ilus, lumine, palju puid ning lapsed mängisid seal. Neil olid mõõgad, kilbid ja keebid. Mängisid sõdalasi vist.






























Et siin siis see allee. Seal kus alle äÜks pink pargist. Ning meie kohvi/tee ja koogi paus (superhea kook oli).













Torn väljas ja seest.








































Natuke mänguväljakut.