November 15, 2010

Block 2.

Täna siis algas mul teine aine siin koolis. Ja see on nii awesome! :D
Kõigepealt pean ütlema, et maastikuarhitektid on ikka enamasti väga stiilsed inimesed. Ühel mu õppejõul on väga teistsugused neoon-oraanžid prillid ning väga cool väga teistmoodi soeng, aga ta kannab need nii hästi välja! Üldse, need keda me täna nägime (õppejõud, assistendid vms) olid väga lahedad inimesed. Sissejuhatuses öeldi, kohe ära, et kui miski ei meeldi kursuse juures või miski võiks teisiti olla, siis tuleb seda öelda. Väga palju on sellist omavahelist suhtlust, mitte, et keegi ees räägib ja teised tukuvad. Ja pole sellist üleolevat suhtmumist, et "sina oled õpilane ja mina õppejõud" (eelmises aines ka polnud). Väga hea mulje jäi igatahes.
Seekord pidime ka ennast tutvustama! "Hi, I'm Kristi. I'm from Estonia..." :D Ja siis kui ma lõpetasin küsis õppejõud, kas ma Kadri Maikovit ja Simon Belli tean (mu õppejõud Eestis), of course! Nii lahe lihtsalt.
Pärast sissejuhatust tuli päris loeng ka. Ning ka harjutus. Pidime vabastama oma vaimu ning suunama energiat ning tunnetama erinevaid asju. Silmad kinni.
Teine ülesanne oli seletada mingisugust enesele meeldivat looduslikku kohta. Rääkima, mida ma tunnen kui ma kõnnin seal jne. Ma tegin seda muideks eesti keeles, sest mu vestluskaaslane oli Mai! :D Et siis Mai on ka minuga samal kursusel.
Kolmanda ülesande tegemiseks võtsime suuna kasvuhoonesse. Meil kooli taga on sellised hooned. Mul polnud aimugi :D Meid jagati gruppideks ning pidime siis oma grupiga mõned meeldivad taimed otsima ning nendest looma hea/ilusa/toreda/tervisliku pargi. See oli suht sügavamõtteline ülesanne, nii et ma pole siiani kindel, mida me täpselt tegema pidime :D Aga no midagi sai tehtud.
Muideks need Ungari tüdrukud, kellega ma kunagi peol käisin on nüüd ka sel kursusel.
Selline oli siis koolipäev.
Tagasi pidin ma sõitma pimedas...ahjaa. Võiks teha tagasivaate ka tänasesse hommikusse. Pumpasin rattakummi jälle! ÄRIIDEE, kui ma Tartu tagasi lähen ja tööd ei leia (äkki). Aga no sain sinna rohkem õhku sisse küll ja sõitsin sellega isegi kooli. Aga enne seda käisin ma käpuli trepi peal! Just nii, selline prõntsatus käis, et keegi allkorrusel mõtles kindlasti, mis ma seekord ära lõhkusin :D Valus oli tegelikult.
..Aga õhtul siis. Ma pole harjunud eriti pimedas rattaga sõitma ja tipptunni ajal ma pole ka eriti sõitnud. Jube on! Nii palju rattaid ja ma oleks jälle peaaegu maha lennanud, sest mingi rest jäi mulle halvasti ratta alla. Aga sellega tuleb harjuda vististi, nüüd hakkan peaaegu igapäev hilja koju tulema. Mulle sobib!