November 27, 2010

Christmas Dinner.

Eile oli rahvusvaheline jõuluõhtusöök. Igaüks pidi kaasa võtma mingi roa, mis on tema riigis traditsiooniline jõuluajal. Ma tegin jõulusaia :)
Igatahes see kõik alagas nii, et mu naaber plaanis ka sinna minna, nii et me läksimegi koos. Kuna väljas lund sadas (siin koguaeg sajab), siis ei hakanud ratta ja koogiga minema, valisime metroo. See oli muidugi vale valik, sest ilma tõttu metrood hilinevad, ei sõida ära ning infotädi räägib koguaeg taani keeles. Nii me siis passisime seal metroos tükk aega, mis kuhugi ei sõitnud. Lõpuks otsustasime bussiga minna. Kell oli siis juba 17:55 (kell 18 täpselt! pidime kohal olema). Kunagi saabus siis buss ka, mis muidugi kooli ette just ei sõitnud ning läksime läbi tuisu jala edasi. Kleidi ja sügissaabastega on päris külm käia peaks mainima. Lõpuks siis jõudsime ka kohale. Hea oli näha, et me polnud ainukesed, kes hiljaks jäid ning pidu polnud veel alanud!
Saal oli väga õdusa väljanägemisega. Olid kaetud lauad, küünlad, söögilõhnad, muusika (mida mängis 40ndates olev onu, natuke naljakas). Ning väga palju inimesi, rahvusi (saksa, soome, taani, keenia, usa, ungari, poola, eesti jne jne) ja kõik olid nii õnnelikud ja rõõmsad :) Peale selle oli üks ~20 meetrine laud, kus olid peal söögid, ning see laud oli täiesti täis.
Istusime siis kuhugi laua taha, igas lauas oli vist 10 inimest. Mõnda oma laua inimest olin ma isegi varem näinud, aga mõnega sain kohapeal tuttavaks. Kaks neist õppisid samuti maastikuarhitektuuri, bakas. Nad üritasid mulle selgeks teha, et varsti on Eesti kohal ainult suur auk ning see on hea, et ma Taanis olen, et ma peaksingi siia jääma. Vot nii siis.
Lõpuks võisime siis süüa ka võtma minna. Seal oli kõike - piparkooke (miljon erinevat sorti), kooke ja veel kooke, salateid, pannkooke, kapsarulle, kartult, riisi, liha, küpsiseid jne. Ma sain magusamärgituse vist. Ma kõike ei julgenudki proovida, ei oleks jõudnud ka.
Pärast sööki sai tantsida! Aga diskotamisest oli asi kaugel. Meil olid seal taani folktantsijad, kes tantsisid alguses ette ning siis see miljon inimest, kes me seal olime, läksime ja proovisime samamoodi tantsida. See oli täielik komöödia, ausalt. Naerda sai. Kitsas oli, aga kõik tantsud said tantsitud.
Pärast folki tuli disko. Inimesed oli endiselt õnneliku olemisega. Kõik tegid pilte, välgud aina käisid. Mul oli kahju, et ma ei võtnud oma kaamerat kaasa. Aga tegin paar pilti mobiiliga (kvaliteedi pärast on häbi, aga enam ma kunagi fotokat maha ei jäta).




























Kuna ma diskotada eriti ei tahtnud, siis ma otsustasin 22 ajal kodupoole hakata minema. Alguses tahtsin küll metroo peale minna, aga lumi ja ilus õhtu ei lubanud seda. Nii et ma kõndisin koju (tunnine jalutuskäik). Mul oli vist lõpuks nii külm, et ma ei saanud arugi, et külm on. Aga ma nägin ilusaid asju. CBS'i ees oli väga ilus. Kunagi tegin ma seal päeval pilti (blogis on ka need pildid), aga pimedas on seal tulukesed ning väga lahe effekt oli.
Aga pärast 23 olin kodus. Soojenesin üles.