October 19, 2010

Frederick Law Olmsted

Täna tegin oma esimese presentatsiooni (terve) oma kursuse ees. Kõik polnud õnneks kohal. Algus oli paljutõotav, ma ei lugenud isegi maha! Aga siis mingil ajal hakkas tulema..ee....eee.. :D No siis ma pidin natuke maha ka lugema. Jalad värisesid, käed ka, aga ma üritasin ennast kontrollida. Päris hea kontroll oli! Küsimustele vastas õnneks mu rühmakaaslane ja ma pidin teda vaid ühe sõnaga toetama, "needs" (people needs:D). Muidu noogutasin lihtsalt kaasa:D Kõik läks hästi, olin rahul. Jäin ellu.
Pärast tegime natuke grupiarutelu ka tekstide kohta, sain jälle sõna. Ma ilmselgelt olen täna liiga palju rääkinud.
Kooli läksin muideks metrooga, vihma sadas hommikul. Viiulimängijat jaamas ei olnud (ta muidu alati on seal) ning ma lootsin, et see tähendab ainult seda, et aeg on muutusteks, aeg on selleks, et ma ka terve kursuse ees sõna saaks:D (ma üritasin mitte mõelda, et viiulimängijat ei ole, st et kõik on mokas).
Koju tagasi tulin jala. Tee ei tundu üldse enam nii pikk, kui ta oli alguses. Vihma ka enam ei sadanud.

Ja et arusaamatuks ei jääks, siis Frederick Law Olmsted'i tekst "Public Parks and Enlargement of Towns" oli see millega ma täna hiilgasin :D