October 29, 2010

Filmi rubriik.

Ma vist ei ole öelnud, et mul on tulevasel teisipäeval eksam. Suuline. See tähendab, et ega mul eriti nagu muud elu pole, kui üks lugemine ja kirjutamine, sest ma avastain, et mitmeid tekste ma pole kas läbi lugenud või olen poolikult läbi lugenud. See pole laiskus, see on ... ma ei teagi mis. Lihtsalt rasked tekstid olid. Aga no nüüd ma pean nad ikka läbi lugema enam-vähem, sest küsimused on kõikide tekstide kohta, mis me lugenud oleme (neid on umbes 25 erinevat, iga tekst on keskmiselt 15-20 lk pikk, kui siit keskmine võtta, siis ~425 lk peaks mul läbi loetud olema selle 9 nädalaga, oleks nagu olnud selline intensiivne inglise keele kursus või nii). Aga ei ole hullu, sest me ei pea neid detailselt oskama, lihtsalt, et mis põhipoint oli ja kuidas seda seostada teiste tekstidega jne. Ja materjale võib ka kasutada. I can do it!
No aga mul on siiski jäänud nende kahe päeva jooksul aega filmideks. Täna ja eile. Ja muide kolmapäeval ma siiski lõpetasin oma essee ka ära. Ühese tekstireavahega tuli 5 lk. Päris sisutihe oli, aga kirjavigade ja sõnakasutuse peale ma ei taha mõeldagi.
Eniveis, filmid. "Eat, pray, love" - film mida ma soojalt soovitan vaadata. Ei olnud selline typical love story, seal oli point ka sees! Eluline point, ma isegi suutsin end seal kellegagi seostada, tavaliselt ma seda ei tee, järelikult oli hea film.
"Charlies St. Cloud" - ei ole reaalne film, natuke fantaasiat, aga oli ka hea. Ma ootasin väga kaua aega, et seda näha ja võib-olla mu ootused olid nii üles keritud, aga mõned kohad olid häirivad ja kohati ei saanud ma aru ka mitte. Aga Zac Efron is hot! :D
Täna vaatasin seda kuulsat "The Social Network", Facebook movie. Ma pole eriline history/biography fänn, aga see film andis hea ülevaate, kuidas facebook sündis. Kuna inglise keeles vaatasin seda, siis kohati ei saanud aru ka, mis nad rääkisid, võib-olla sellepärast ma ei saa öelda, et see nüüd jube hea oleks. Aga oli õpetlik.
Täna ostsin poest rosinaid, mõtlesin, et saab midagi odavat näksida õppimise ajal. Aga see oli halb idee, sest neil rosinatel on midagi viga. Mu kõht hakkas kohutavalt valutama. Ja mul on neid veel terve paki täis.