October 5, 2010

tihe teisipäev

Eile õhtul haihtus ära meie internet. Ma arvan, et see oli häiritud tihedast lennuliiklusest! :D
Igatahes täna hommikul oli aeg jälle kooli poole vändata. Muideks ma ei rääkinudki eile, kuidas ma oma rattakummi pumpasin. Seoses sellega tuli mulle koheselt meelde, miks ma Eestis elades ratast eriti vaimustuses ei olnud. Ma nimelt ei saanud selle pumpamisega eriti hästi hakkama. Esiteks lasin ma alguses kummi täiesti tühjaks ja siis istusin meeleheitel olemisega seal ratta juures ja lootsin, et keegi läheb mööda ja tal hakkab kahju. Aga ei läinud. Nii, et ma pidin ise hakkama saama. Lõpuks ma kuidagi sain selle enam-vähem täis pumbatud, aga hommikul sain ikka aru, et ikkagi pole parajalt õhku seal. Aga mul oli kamakaks. Sõitsin ikkagi selle rattaga kooli, sest mina ei pumpa enam ühtegi ratakummi!
Aga muidu oli mul päris tihe koolipäev, 9-16. Hommikul kohtasin kooli juures Maid. Ajasime veidi juttu. Ma polnudki teda enne seal näinud. Seejärel tuli väga arusaamatu loeng. See teema oli liiga deep minu jaoks, ma ausalt ei saanud eriti pihta asjadele. Pärast loengut oli aeg grupitööd teha. Mu kirjutatud tekst oli vist enam-vähem hea ja pikk. Teised olid piirdunud 1,5 lk, mul oli 2,5 lk :D
Pusisime kokkuvõtet teha ning esitlust powerpointis, muideks nad teevad esitlusi InDesign'is ka. Ma tahaks ka seda ära õppida. Mul on programmi vaja! Päris palju sai inglise keelt räägitud täna, päris mitu korda sai netisõnastik lahti löödud ja vaadatud, kuidas miskit sõna öelda. Jube hea on nii :D
Pärast väsitavaid tunde koolis tulin koju ja tegin süüa - pannkooke. Ilmselgelt sai neid liiga palju söödud, sest pärast oli oi kui raske olla.

Muide ükspäev tõi perenaine mulle õuna ja ploomi, otse koduaiast ja neil oli päris koduaia maitse!