October 6, 2010

Sügis

Täna hilisel hommikupoolikul kihutasin oma bikega Rødovre'i. Vaatasin kaartilt, et paistab kena linnake, läheks vaataks üle. See pole minu kodust eriti kaugel, umbes 10-15 minuti sõit.
Üldiselt nägi välja täitsa selline nagu Taani linnaosad ikka. Ilusad majad ja tänavad. Selline rahulik äärelinn. Kõik inimesed olid tööl ka vist, sellepärast oligi rahulik. Käisin ka sealses kaubanduskeskuses, mis kaarti pealt vaadates tundus natuke asjalikum, aga kohapeal nägigi väja nagu äärelinna kaubanduskeskus, ehk seal polnud midagi erilist.
Pärast seda kihutasin oma bikega mööda tundmatud teed ja lootsin, et jõuan kuhugi tuttavasse kohta välja. Minu maamärgiks oli mingisugune torn. Lõpuks ma nägin ka mis torn see oli - loomaaia torn. Ehk siis ma juba teadsin, kus ma olen :D Aga enne seda pidin vastutuult suurest suurest mäest üles sõitma, oli see vast alles trenn! Aga kui peab üles sõitma, siis peab ka ju alati alla sõitma...wiii :D See oli vist üks suuremaid "mägesid", mis ma siin näinud olen.
Igatahes kiirelt otsuseid langetades valgusfoori taga, otustasin minna Frederiksbergi parki. Tol hetkel ma kahetsesin, et ma sööki kaasa ei võtnud. Ma mõtlesin sellele hommikul, aga siis vaatasin, et liiga pilves ilm on söömise jaoks!
Läksin siis lootuses, et saan midagi huvitavat pildistada, palju mahalangenud lehti või värvilisi puid. Aga no muidugi olid seal töös masinad, kes lehti kokku ajasid! Ja paljud puud olid alles rohelised, aga ma leidsin ikka midagi värvilist ka. Enne aga avastasin midagi väga tuttavat - "võrkkiiged"! Need olid päris mugavad, isegi ühed turistid tulid sinna ja imestasid ja proovisid seal kõikuda.



Nii paljud inimesed jooksid seal. Ei tea kuidas nad küll viitsivad, väljas on külm ja tuuline, ja sügise lõhna on tunda. Kui saaks kuidagi selle lehtede lõhna ka kirja panna. See on ikka päris naljakas, et igal aastaajal on oma lõhn.
Aga siiski, ma leidsin midagi värvilist...see oli...ilus.












Pildistasin täna jälle linnukesi, sest inimesi ma ei julge pildistada. Tegelt ma ühte punaste sokkidega onu pildistasin ka, aga seda pilti ma siia ei pane. Tegelikult tahaks inimesi pildistada, üldse tahaks head pilti saada. Kõik on viimasel ajal mul mingid turistikad. Päris närvi ajab juba. Inimesed vaatasid imelikult ka, kui ma mööda muru linnukesi taga asjasin. Mitte, et see mind väga huvitaks.


Pärast parki sõitsin koju tagasi, vahepeal tegin CBS'i juures pilti jälle. Nüüd on seal puud värvilised. Palju ilusam kohe.












Igatahes koduteel tegin ma suuri plaane - pirukaküpsetamise plaane. Jõudsin siis koju, otsisin retsepti üles ja loen sealt "margariin". Et siis...mul ei olnud seda. Plaan nurjus.
Nosisin oma poest ostetud kuklit ja üritasin olla happy.