October 22, 2010

Reede.

Ma kuulen, st loen täna igaltpoolt jutte, kuidas Eesti on mattunud lumega ja ma pean selle peale lihtsalt ütlema, et mul on siin küll ilus SÜGISilm. Päike paistab, värvilised lehed langevad, midagi paremat enam tahta ei oskakski! :)
Aga tuul oli kõva! Sõitsin rattaga poodi ja ühe tuulekoridori koha peal ründas mind tuul kõige ohtlikuma koha pealt, küljepealt! Tunne oli selline et käin laksti küllili maha :D Õnneks jäin püsti.
Täna jagan ma retsepti! Ei hakka ütlema, et ma täiesti ise selle välja mõtlesin, internetist vaatasin ka natuke, aga ma tegin seda siiski omamoodi.

Vaja läheb:

Lillkapsas

Tomat
Mozzarella juust
Sidrunipipar ja sool

Lillkapsas (tükid, sellise keskmised) hautada pannil vaiksel tulele (soola maitse järgi). Kui enam-vähem pehme on, siis panna peale tomativiilud ning maitsestada sidrunipipraga. Seejärel hautada tasasel tulel edasi. Ära sega, tomatid peavad ilusti lillkapsa peale jääma. Kui tomat on ka ilusti läbi küpsenud, pane peale väiksed mozzarella juustu tükid ning pannile uuesti kaas peale ning lasta veidikene veel hautada. Aga mitte palju, sest see juust ajab vett välja. Ja siis ongi valmis! Ja oli tõeliselt hea. Muidugi seda võib teha ka ahjus. Ma ei julge enam väga ahju kasutada:D
Ja muidugi võib sinna liha juurde lisada. Ma arvan, et siis on ka hea. Mu rahakott paastub praegu, liha jäi mul seekord ära.