October 26, 2010

Sisutihe päev.

Täna olen ma eriti ärevil! :D Esiteks oli hommikul nii ilus selge ilm, akna peal olid jäälilled ja ma sain rõõmsalt kooli vändata. Koolis kuulasime esitlusi jne...ning lõpuks saime teada oma esimene ülesande tulemused (Tinggarden'i asi) ning minu grupp sai hindeks 7, mis on kõrgeim hinne. No okei, paljud vist said selle tegelt, aga äge ikkagi :D Ja siis pärast kooli oli mul plaanis külastada raamatukogu, või õigemini ma lootsin, et seal saan ma ehk kiiremini essee tehtud (neljapäevaks vaja, hetke seisuga pole ma veel alustanud:D), AGA see raamatukogu polnud üldse selline nagu ma vaimusilmas ette kujutasin (vaikus ja rahu, selline hubane koht) No! Seal oli megapalju rahvast ja kõik ajasid oma asja. Grupitööd ja suminat kui palju. Suured lauad, mis tähendas, et omaette ei saa eriti olla. Ma olin nii pettunud tegelt. 10 minutit võib-olla pidasin vastu ja siis otsustasin oma sada asja võtta ja kodu poole tagasi sõita. Ilm oli endiselt ilus, vähemalt see oli hea.
Jõudsin siis koju, mõtlesin, et teeks enne suurt mõttetööd süüa. Tegin riisi hakklihaga, panni peal ja siis laotasin sinna tomatid ka peale ning valasin oma leiutatud kastmega üle, kuhu ma enne olin lisanud igasugu maitseaineid, mis meil siin sahtlis on. Lõpptulemus oli natuke piparkoogi maitset meenutav riis, pluss veel väga vürtsikas. Aga oli päris maitsev.
Pärast sööki siis oleks aeg nagu esseeks?
NO! Nüüd oli vaja veel üle vaadata Absalon (õppesüsteem meil) ja oi mis ma leidsin, järgmise aine ajagraafiku! Kui ma enne arvasin, et see tuleb samasugune 9 nädalat, et kaks korda nädalas koolis ja ülejäänud aja niisama passides, siis seekord EI :D 15 EAP eest saab koolis käia 5 korda nädalas, esmaspäeval 13-17, teisipäeval 9-17, kolmapäeval 9-17, neljapäeval 9-17, reedel 9-12. Väga lahe ju! Ma saan nii targaks. Tuleb muidugi ka kaks raamatut muretseda, aga veidike googeldamist ja ma leidsin, et need on internetis ka üleval, kuigi pole eriti hea lugeda arvutist. Ja need tuleb vist läbi lugeda täielikult. Ja mis on nagu eriti äge...me lähme ekskursioonile...ROOTSI! :D Muide aine nimi on "Health Design", mis tähendab, et saab palju teadmisi looduse/parkide jm psüholoogiast, tunnetamisest, ajutööst, teraapia aedadest ja stressist jne. Graafikus oli ka nimekiri, kes loengut annavad, neid oli seal mingi 18, ma loodan, et kõik räägivad lihtsas inglise keeles :P
Ja nüüd seoses sellega saan ma paika ka oma kojutuleku aja. 17. detsember-... ei tea veel, sest jaanuaris on enamus iseseisev töö :D
Vat selline päev siis.

Muideks laupäeval käis mul esimest korda ka külaline siin, Hanna-Liisa. Väga tore tore!


Ja köögi aknast paistab selline värviline puu, mis peegeldab oma värve meie seinal.