October 4, 2010

koolitoo

Täna öösel ma eriti magada ei saanud, kuna ma polnud eile oma kodutööga eriti edukas. Lihtsalt ei ole üldse mõtteid või siis on mõtteid aga need on peas nii segamini, et ei oska neid kirja panna. Nii ma siis tõusingi täna pool 8 üles, et hakata kibekiirelt tööle, sest MA ARVASIN, et saame rühmaga täna kl 13 koolis kokku. Vaatasin siis enne ka oma kirjad üle ja üks rühmaliige kirjutab, et ta arvas, et saame homme kokku, mitte täna ning, et tal täna pole võimalik tulla. Okei siis. Kirjutasin teisele rühmakaaslasele, tema ütles, et võib kokku saada küll, aga ühte teist rühmakaaslast ka arvatavasti ei tule. No vist ei ole mõtet kahekesi kokku saada ju? :D
Lopetasin selle koduse too ohtul 6 ajal. Terve paev uks ja sama! Aga ma olen tulemusega rahul ja see on ju peamine :D
Viimase kahe paeva jooksul on meil siin lennuliiklus tihedam kui autoliiklus. Ei tea mis lahti on!

Muideks eile sai tööle ka mu radikas! Tuli välja, et selle kallal oli vaja natuke lõhkuda, et ta soojaks läheks, õhk oli sees vms.

(tapitahtedega on vaikesed probleemid, arge pahaks pange! :D)