August 31, 2010

My name is Kristi, I'm from Estonia.

Täna hommikul oli tõeliselt raske tõusta ja ma mäletan, mida ma unes nägin - pakkisin asju ja ei suutnud otsustada, mida võtta, mida jätta. Huvitav kuhu ma sõitma hakkan?
Oi aga üldsielt oli täna ikka väga hull päev, heas mõttes.
Kõigepealt sain ma hommikul kirja, et mul on võimalus ühte ratast vaatama minna, aga kuna mul kool oli päeval, siis vastasin, et ma tulen võib-olla õhtul. Aga õhtul oli kiri, et ta müüs juba ratta ära!! Ilma jäin, raudelt oli mingi hea ratas.

Aga koolist siis. Ma hakkasin juba üle tunni aja varem minema, sõitsin metrooga sinna (täna polnud jalaminemise päev) ning kuna ma polnud varem sinna kanti metrooga sõitnud, siis
eksisn ära :D Tükk aega istusin nukralt bussipeatuses ja uurisin oma kaarti, otsisin tänava nime, aga ei leidnud kuidagi. Lõpuks juba kergelt paanikasse sattudes, kõndisin ma tagasi sinna, kust tulin ja alustasin uuesti oma teekonnaga. Ja üles leidsin! See koolimaja oli megasuur, nagu MEGAsuur ning muidugi tuli sealt üles leida ka see auditoorium. Nii ma siis vaatasin seda maja plaani...taani keeles oli puha ja no ei saanud aru. Lõpuks küsis üks French guy (nagu pärast välja tuli), kas ma olen ka inglise keele kursusel. Muidugi ma olin, no ja siis oli meid juba 2, kes ei teadnud, kuhu minema peab. Seejärel lisandus ka üks German girl meie hulka, ta ka ei teadnud, kuhu minema peab :D Lõpuks hüüdsid ühed tüdrukud kuskilt eemalt (ei tea siiamaani kust nad pärit olid): "Are you looking for the English classroom? This is here!". Ja oligi leitud õige koht.


Kuna ma jõudsin nii vara kohale, siis tuli oodata õppejõudu. Inimesi aina kogunes ja kogunes, kõik tulid kahe või kolmekaupa. Mina olin üksi, ei no tore küll! Lõpuks lasti meid ruumi sisse ja tund võis alata. Õppejõud oli pärit Austriast, Viennast ja ülimalt äge! Tõmbas oma entusiasmiga meid kõiki kaasa.
Ja mäng võis alata. Esimese asjana tuli joonistada ennast iseloomustav pilt, midagi unikaalset.
Pärast jagati meid rühmadeks ning me pidime teistele rääkima oma pildist (mu pilt peaks olema arusaadav :D).
Selles grupis sain tuttavaks prantslastega, austerlastega, hispaanlasega ja sakslastega (võib-olla oli keegi veel, ei suutnud kõike meelde jätta).

Järgmiseks tuli mäng "kolmeks loe" ja siis tekkisid grupid, kus oli ~ 15 inimest. Seejärel jagati meile pildid, mida ei tohtinud teistele rühmakaaslastele näidata. No ja loomulikult pidi siis kõikidele jutustama, mis oli pildid. Kokku pidi grupi peale saama ühe story, ehk siis pildid tuli panna juttude järgi kindlasse järjekorda (ei tea, kas on arusaadav, aga ühte pilti oli suumitud järjest lähemale, pilt oli pildis, ja siis sealt olid saadud erinevad pildid :D). Minu jutt oli: "In my picture there is a man, who is watching the television and in the television there is like a city life, big buildings, traffic and people standing there", ma pidin seda umbes 15 korda rääkima :D Hakkama saime!

Kolmas activity - tuli võtta paaridesse. Ma olin paaris with Iceland guy ning ülesandeks oli kirjeldada teisele, mis on pildil ning teine pidi seda joonistama (tulemus: 2 identset pilti :D). Päris hea töö oli, arvestades sellega, et ma ei saanud vahepeal aru ja siis ma näiteks ei teadnud kuidas inglise keeles ananass on, aga polnud hullu, kätega sai selgeks tehtud:D

Neljas ülesanne oli lahendada mõrvalugu, koos uue paarilisega (seekord ma ei küsinudki kust ta pärit on). Oli ette antud story ja siis pidi mõistatama selle järgi, kes tappis Mr Tundmatu. Tulemus: tema naine tappis. Müsteerium sai jälle edukalt lahendatud.

Viies mäng - umbes 45 inimest pidid rivistama end sünnipäevade järgi! Reeglid: ei tohtinud kasutada arve ega ka kuude nimetusi. Keeruline? Ei, näiteks mina olen sündinud enne Valentinipäeva ja mu sünnipäev on nende nädalate keskel, mis on enne Valentinipäeva :D Selle suure hulga inimeste peale oli vaid üks viga! Hea Töö!

Järgmiseks ülesandeks oli vaadata paberilipikut oma käes, seal oli 5 asja, mida pidi edasi kinkima oma rühmakaaslasele (mul olid õmblusmasin, fotoaparaat, ooperipiletid, raamat ja tennised), enne aga pidi välja selgitama rühmakaaslaste huvid, et teaks, mida kellele kinkida!
Minu õmblusmasinast ei olnud keegi huvitatud:D Selles mängus sain tuttavaks inimesega Poolast.

Viimaseks tuli lahendada müsteerium, millisesse letikasti Ms Tundmatu paneb kartulid?! See oli nagu ristsõna. Igale rühmast jagati märksõnad ja siis nende järgi tuli leida koht kartulite jaoks :D Ka see sai lahendatud.

Igatahes oli marulahe päev ja väga äge õppejõud, sellised võiks nad kõik olla! Ma nägin ka kahte maastikuarhitektuuri õppivat inimest, üks oli Austriast, teist ma ei mäleta.
Mul on jube kahju, et mul pole megaaju, et ma suudaks meelde jätta kõik need nimed! Enamus nimedest ei saanud ma arugi :D Ühe Poola tüdruku nimi on vist Aga. Ja minu nime on ka raske selgeks teha, sest paljud arvavad, et see on Christy ja kui ma ütlen seda väga eestipäraselt, siis nad kordavad seda naljakalt järele.
PS! Ma olin ainuke eestlane seal!
Nüüd jään reedet ootama :)