August 30, 2010

Mission: Damecykler

Täna algas mu päev juba kl 8 hommikul, sest meil pidi aknapesija tulema ja ei saanud riskida, et ma veel magan siis ja tõusin vara üles. Aga aknaonu saabus muidugi alles 10 ajal.
Pärast seadsin ma sammu linna poole, sest plaan oli osta jalgratas! Lõin siis oma kaardimaterjali lahti keset linna ja hakkasin poode otsima (ma olin need enne üles märkinud omale). Kaardi järgi ei leidnud ma muidugi ühtegi poodi, lõpuks lihtsalt kõndisin mööda tänavat ja hoidsin silmad lahti. Ja voilaa, oligi esimene pood. See oli ilmselgelt mingi odav pood, sest rattaid oli seal jube vähe, st kallimad oli järele jäänud ainult! Aga seal oli nii nii nii ilus tumeroosa ratas! Korviga, pakikaga, tuled ees ja taga, täiega luks ratas, aga kurja, maksis 2500 dk. oleks 500 dk odavam olnud, siis ma oleks ehk kaalunudki. Nii kena ratas oli lihtsalt. No ja kõige odavam oli 2000 dk, ilma korvita ja hõbedane. Müüjaonu ütles, et ta just müüs ühe odava ära. Hea küll, läksin siis selle onu soovitusel järgmisesse poodi. Seal oli tunduvalt rohkem rattaid, aga maksid ka 1999 dk!
Järgmised poed kus ma käisin jäid hinnad 3000-5000 dk ringi ning mul viskas juba vaikselt kopa ette. Hakkasin siis tagasi rongijaama poole minema, loomuliklt olin ma vahepeal eksinud kuhugi, sest need tänavad olid täiesti tundmatud. Muideks vahepeal kui ma seal ringi kolasin, siis küsiti mu käest annetusi Afghanistanile(?) ja pakuti kaks korda "God magazine'i", sain inglise keelt praktiseerida - "I don't speak Danish", "No, thank you".
Lõpuks hakkasin otsima metroojaama, sest ma vaikslt olin juba nõrkemas sellest kõndimisest, aga ilmselgelt ma läksin jälle valet teed :D Lõpuks istusin ma kanali äärde pingile ja puhkasin jalga.Nii ma siis istusingi seal tükk aega, võtsin päikest ja vaatasin kuidas "kanali tuuri parved" mööda ujusid.
Kuna enesetunne oli tunduvalt paremaks läinud selle puhkusega, siis ma lihtsalt pidin käima ära üle kanali oleva hoone juures, sest see nägi nii võimas välja.Sel ajal kui ma seal jalutasin, siis ma nägin ära selle silla, mis, nagu filmides, üles tõuseb, et laevad alt läbi saaks:D Ja ma oleks peaaegu jalgratta alla jäänud! Või siis oleks see jalgrattur ninali maas olnud :D
Lõpuks ja kahjuks jõudis üks vihmapilv mu kohale ning loomulikult ei olnud varju ka kuhugi minna. Pärast oli "tore" märg olla.
Mõne aja pärast leidsin üles kaua otsitud metroojaama, aga koos sellega leidsin ka kaubanduskeskuse! Oli see alles suur - läbi SEITSME korruse. Algas toiduosakonnaga (seal olid šokolaadi letid!!!), siis tulid aksessuaarid, siis meesteasjad, naisteasjad, lasteasjad, nõud ja kohvikud! Vat selline kaubamaja. Ma tuiskasin sealt lihtsalt läbi, sest kui ma neid brände seal nägin, siis sain aru, et midagi vaatama pole mõtet hakata.
Lõpuks sõitsin metrooga koju. (Kusjuures enne kui ma linna läksin ja piletit tahtsin osta, siis ei saanud ma jälle nende piletimasinatega läbi ja kõndisin (Flintholmi) järgmisesse peatusesse ja lootsin, et seal on sõbralikumad masinad:D)
Homme on mul koolipäev, inglise keele kursus. Põnev, põnev!
(See on "mina Taanis" pilt :D)