August 26, 2010

Sunshine and nature.

See on mu Taani kodu. Siit käingi ma iga päev sisse ja välja.
Tänast, ilusat päikesepaistelist ilma kasutasin ma ära väikeseks jalutuskäiguks. Teadsin, et siin lähedal peaks olema üks järv, niisiis läksingi ja otsisin selle üles.
Ümber järve oli rajatud terviserada, mille ma siis ilusti läbi käisin. Tegin mõned pildid ka.
Keskkond oli ilus, väga looduslik, aga siiski sellise väikse kiiksuga - oli järv, siis kõnnitee, jalgratta rada ja siis tuli võsa/kraav/kanal, mis iganes see oli ning siis elumajad aedadega. Koduaiast avaneb vaade võsale. Üpriski naljakas vaatepilt minu arvates.
Väga paljud inimesed jooksid, mitte ühtegi kepikõndijat ei olnud. Siin see vist moes ei ole.















Siis nägin ma väga palju ilusaid maju ja aiad olid kõik korras, täis
rohelust, muru oli niidetud ja no ausalt, silmale oli lihtsalt ilus vaadata.Sain tuttavaks ka taani luikedega, kes tutvustasid mulle ka oma sõpru - kajakaid ja parte. Neid linde oli seal metsikult palju! Ja ühes kohas, kus nad kaldal istusid, oli auto teeni 4-5 meetrit! Täiesti ebatervislik.
Koduteel nägin ka ühte ägedat tänavat. Muideks siin on väga palju selliseid punaseid maju. Aga kõik on nii korras, puud on pügatud. Enamus puid on pügatud!
Tegin pilti ka oma kodu tänavast, nagu näha siis see on samuti täis rohelust nagu kõik siin, kõik on roheline!
Kui aus olla, siis tuli mul täna päris koduigatsus peale. Üksi pole siin üldse huvitav olla, pole kedagi, kes kuulaks mu arvamust, kommentaare vms.
Jama päev.