August 21, 2010

Enda joonistatud kaartidest aru ei saa.

Päev algas täna õige varakult - pool 8 hommikul. Kardinaid eest ära tõmmates nägin ma meie maja Garfield'i :) Mõtlesin siis, et läheks uuriks veidi maad, joonistasin omale kaardi, sest ma tahtsin välja jõuda Frederiksbergi parki. Asusin siis rõõmsalt teele, nägin igasuguseid toredaid poekesi, muideks kõikides väikestes alkopoodides on müüjateks mehed! Ja pulgajäätis maksab 21 dk (~ 44 kr). Kõikide majade (sh ka suurte elamute) ümbrused on vähemalt ühest küljest kaetud taimedega ja ma ei mõtle selle all muru ja paari puud, vaid ikka sellist tihedat "võsa". Ühe suure maja ees ( või taga) olid roosipeenrad! Kõige rohkem nägin ma siiski jalgrattaid, neid oli igalpool ja neid oli tohutult palju! Endal tuli ka kohe tahtmine rattaga ringi sõita. Ma nägin teepeal 2 jalgratta poodi ka, aga sisse ei läinud, sest hinnad ei kutsunud mind :D Muideks enamik jalgratastest seisid niisama maja ees, need polnud lukustatud! Ma ei julge Viljandis isegi 5 minutikski poodi minna nii, et ma ratta lihtsalt niisama kuhugi jätaksin. Igatahes ma muudkui läksin otse ja otse, minu joonistatud kaardi peal tundus see tee hulka lühem :D Lõpuks jõudsin ma välja sildini kus oli kirjas "Faculty of Life Science", oh üllatust see ju mu tulevane kool! :D Ma siis natuke uurisin kampust, kõike läbi käinud, sest valu mu seljas ja jalgades ning kuiv kurk andsid mulle märku väsimusest ja janust. Aga leidsin ühe huvitava koha:
Ma ei saanud küll taani keelsest sildist aru, aga tegemist oli kunstiga. Väga ilus, aga märjaga on seal libe kõndida( nii oli kirjas). Pärast seda vaatepilti ma siiski mõtlesin, et võiks kodu poole tagasi hakata kõndima. Ma muideks ei leidnud seda parki, enam ma omale lihtsustatud kaarte ei joonista. Igatahes, kui ma mööda tuldud teed tagasi hakkasin minema, kuulsin ma valjut muusikat ja inimeste suminat, tundus nagu oleks kontsert kuskil! Aga ei, tänava äärne oli rahvast täis, autod enam ei sõitnud ja kõik ootasid midagi. Ma mõtlesin, et ootan ka siis, sest ma ei julgenud enam seda tänavat ületada :D Aga mis siis algas? PARAAD otseloomulikult! Nii palju inimesi nii paljudes kostüümides ja nii palju vikerkaare lipukesi. Ürituse mõte oli siis "Human Rights Are My Pride". Inimesed kõndisid, tantsisid suurtes veoautodes ning olid väga erilistes kostüümides. Sel ajal kui ma seal seisin tuli mu juurde üks tüdruk ja hakkas taani keeles kiiresti midagi rääkima ja muudkui rääkis ja rääkis, lõpuks ma sain ka öelda, et ma ei oska taani keelt :D Ta hakkas naerma ja rääkis mulle inglise keeles midagi toetusest ja õigustest ning lõpuks ma siis ka toetasin Ugandat oma allkirjaga.

















































Ma eriti pilti ei saanud teha, sest esiread olid juba hõivatud. Ja ette trügima ka ei tahtnud hakata :D
Igatahes kui paraad läbi sai, üritasin edasi kodu poole liikuda, aga pidevalt jäid tee peale ette igasugused takistused, nagu näiteks Frederiksbergi Centre ehk Suur Kaubanduskeskus! Läks suuremaks shoppamiseks, seal oli H&M'i riidepood, kaks tükki ja allahindlus. Ma korra käisin läbi ja tulin ruttu tulema, muidu oleks raha otsa saanud :D Siis nägin veel kingapoodi, ma loodan, et seal tulevad allahindlused, kohe mitu paari jäi silma! Ja siis oli midagi Eesti Tiimari laadset, aga siinne trumpab selle ikka kõvasti üle - igasugused kunstitarbed ja pärlid, oi kui palju pärleid! Lõpuks ma ostsin sellest kaubanduskeskusest omale pudeli vett (alles nüüd sai mu janu kustutatud, vesi maksis muideks 8.24 dk, pant on 1.5 dk) ja põgenesin sealt. Suundusid edasi kodu poole, seekord aga läksin natuke teist teed, sest erialane huvi tekkis :D
Nii äge lahendus, seal eespool olid veel künkad

kus inimesd istusid ja pidasid PIKNIKU (midagi Maikenile:D)! See on muideks Copenhagen Business School'i esine park. Lõpuks suundusin siis uuesti oma vanale koduteele. Nüüd mulle enam ühtegi takistust teele ei jäänud.