August 28, 2010

9. päev.

Poeskäimine siin on täielik peavalu!:D Otsisin täna äädikat ja no ei leidnud. Küsida ka ei saanud, sest mul läks meelest, kuidas see inglise keeles on.
Pärast seda seisin ma tükk aega pesupulbri riiuli juures, sest ma ei saanud aru, kas pulber oli lõhnaga või lõhnata (mul oli lõhnata vaja). Alla tunni ma vist kunagi poes ära ei käi. Muideks siin on iseteenindusletid (ma pole julgenud veel proovida), et võtad oma asjad ja teed nendega ise tudish-piip ning maksad!

Muidu oli täna jälle see päev, kus ma mõtlesin, miks ma siia tulin?! Ma arvatavasti pean selle omale üles kirjutma ja nähtavasse kohta riputama, sest muidu ei hoia mind siin miski kinni. Pargid võib-olla küll, aga nendega ei saa rääkida, neid kuulata ka mitte. Ühesõnaga ma ootan juba kooli. Teisipäeval on mul 4 tunnine inglise keele kursus, kus me harjutame rääkimist. Tundub päris põnev olevat, siis ma näen teisi inimesi ka, kes on samas olukorras nagu mina.
Kuna mul midagi muud teha pole, siis olen ma hakanud filmifanaatikuks. Täna vaatasin "The Switch" 'i, päris hea lihtne film. Selline naistekas.

Tänane päevapilt on meie Garfieldist, kes mulle hommikul (hilisel) mjäu tegi, kui ma aknast välja vaatasin.